Valve serwuje nam kolejne poprawki dla Vertigo, tym razem podyktowane głównie przez feedback profesjonalistów.

  • Naprawiono pojawianie się znacznika podnoszenia broni.
  • Naprawiono kilka elementów interfejsu aby reagowały na komendy wyłączające HUD.

  • Wymieniono czerwoną siatkę u szczytu rampy (dzięki SPUNJ).
  • Naprawiono niewielkie prześwity e skrzynkach na bombsite'ach.
  • Podniesiono półpiętro schodów B o 64 jednostki.
  • Zredukowano obrażenia skanów przez ścianę do łącznika.
  • Zwiększono wysokość podstawy żurawia.
  • Poprawiono widoczność z obszaru bombowego B na schody.
  • Dodano osłonę po prawej od wyjścia ze schodów B oraz okna.
  • Naprawiono niewielką dziurkę z T spawna do gali B.
  • Naprawiono luki w plandekach rusztowania na rampie A.
  • Usunięto niechcianą podsadzkę na rusztowanie.
  • Naprawiono bronie znikające na rampie A.
  • Naprawiono bronie znikające pod żurawiem.
  • Uproszczono model kolizji rusztowania.

  • Naprawiono miejsce, w którym mogła utknąć bomba.

  • Usunięto model bramy na B.
  • Ponownie dodano siatkę na długiej.
  • Usunięto taczkę na długiej.
  • Otworzono skybox na B.
  • Obrócono skrzynki na B.
  • Przesunięto dużą skrzynię na bombsite.
  • Dodano drzewo do osłony długiej.
  • Zaktualizowano radar.