Valve serwuje nam kolejne poprawki dla Vertigo, tym razem podyktowane głównie przez feedback profesjonalistów.
- Naprawiono pojawianie się znacznika podnoszenia broni.
- Naprawiono kilka elementów interfejsu aby reagowały na komendy wyłączające HUD.
- Wymieniono czerwoną siatkę u szczytu rampy (dzięki SPUNJ).
- Naprawiono niewielkie prześwity e skrzynkach na bombsite'ach.
- Podniesiono półpiętro schodów B o 64 jednostki.
- Zredukowano obrażenia skanów przez ścianę do łącznika.
- Zwiększono wysokość podstawy żurawia.
- Poprawiono widoczność z obszaru bombowego B na schody.
- Dodano osłonę po prawej od wyjścia ze schodów B oraz okna.
- Naprawiono niewielką dziurkę z T spawna do gali B.
- Naprawiono luki w plandekach rusztowania na rampie A.
- Usunięto niechcianą podsadzkę na rusztowanie.
- Naprawiono bronie znikające na rampie A.
- Naprawiono bronie znikające pod żurawiem.
- Uproszczono model kolizji rusztowania.
- Naprawiono miejsce, w którym mogła utknąć bomba.
- Usunięto model bramy na B.
- Ponownie dodano siatkę na długiej.
- Usunięto taczkę na długiej.
- Otworzono skybox na B.
- Obrócono skrzynki na B.
- Przesunięto dużą skrzynię na bombsite.
- Dodano drzewo do osłony długiej.
- Zaktualizowano radar.