Valve serwuje nam kolejną aktualizację dwóch map – Abbey oraz Vertigo wprowadzając na nich sporo zmian.

Vertigo:

  • Ponownie zmieniono obszar bombowy używany w trybie Skrzydłowy na bombsite B.
  • Powiększono białe struktury ba obszarze bombowym B aby zapobiec podsadzkom.
  • Zróżnicowano odgłosy kroków (korytarz CT do tylnej części A, obszar windy, wejście T na środek).
  • Zmniejszono średnicę wybuchu bomby z 500 do 400 jednostek.
  • Dodano kolizję granatów z rzeczami wystającymi z sufitu w okolicy pokoju z wózkiem widłowym.
  • Wydłużono wybieg (galę) na szczycie schodów Terro prowadzących na B.
  • Dodano więcej barierek na A.
  • Naprawiono miejsca, w których bomba mogła utknąć.
  • Naprawiono znikającą broń na dole rampy A.
  • Rozjaśniono oświetlenie w pokoju z windą.
  • Usunięto nieprzewidzianą podsadzkę na wentylator HVAC.

Abbey:

  • Zastąpiono różową skrzynię.
  • Usunięto animacje pałek świetlnych.
  • Dodano materiał do modelu kolców blisko CT spawnu.
  • Dodano kolejną skrzynię niedaleko alejki.
  • Usunięto doniczkę blisko bombsite'u B.
  • Usunięto doniczkę pod oknem na długich schodach A.
  • Usunięto przestrzeń pomiędzy skrzynkami na B.
  • Usunięto przestrzeń pomiędzy skrzynią i balkonem na A.