Valve serwuje nam kolejną aktualizację dwóch map – Abbey oraz Vertigo wprowadzając na nich sporo zmian.
Vertigo:
- Ponownie zmieniono obszar bombowy używany w trybie Skrzydłowy na bombsite B.
- Powiększono białe struktury ba obszarze bombowym B aby zapobiec podsadzkom.
- Zróżnicowano odgłosy kroków (korytarz CT do tylnej części A, obszar windy, wejście T na środek).
- Zmniejszono średnicę wybuchu bomby z 500 do 400 jednostek.
- Dodano kolizję granatów z rzeczami wystającymi z sufitu w okolicy pokoju z wózkiem widłowym.
- Wydłużono wybieg (galę) na szczycie schodów Terro prowadzących na B.
- Dodano więcej barierek na A.
- Naprawiono miejsca, w których bomba mogła utknąć.
- Naprawiono znikającą broń na dole rampy A.
- Rozjaśniono oświetlenie w pokoju z windą.
- Usunięto nieprzewidzianą podsadzkę na wentylator HVAC.
Abbey:
- Zastąpiono różową skrzynię.
- Usunięto animacje pałek świetlnych.
- Dodano materiał do modelu kolców blisko CT spawnu.
- Dodano kolejną skrzynię niedaleko alejki.
- Usunięto doniczkę blisko bombsite'u B.
- Usunięto doniczkę pod oknem na długich schodach A.
- Usunięto przestrzeń pomiędzy skrzynkami na B.
- Usunięto przestrzeń pomiędzy skrzynią i balkonem na A.