Dziś Valve wprowadza interfejs Panorama UI dla wszystkich użytkowników. Z okazji tego prezentuje nową skrzynię z czterema nowymi modelami noży.

  • Panorama od teraz ustawiona jest jako domyślny interfejs dla wszystkich użytkowników.
  • Przez krótki czas użytkownicy mogą wybrać poprzedni kompatybilność wsteczną wpisując -scaleform w komendach startowych.

  • Bomba podłożona na B będzie wydawać inny dźwięk.
  • Mołotowy i granaty podpalające będą zadawać stałe obrażenia w bezpośrednim kontakcie, tak jak reszta granatów.

  • Wprowadzono nową skrzynię zawierającą 17 nowych skórek oraz 4 nowe modele noży. Przegląd skórek.

  • Muzyka między połowami i wyboru drużyn będzie teraz respektować ustawienia głośności muzyki ogólnej w grze.
  • Czat głosowy w poczekalni będzie miał taką głośność jak głośność muzyki głównego menu.
  • Naprawiono możliwość pożyczania zestawów muzycznych.
  • Naprawiono błąd powodujący ponowne wysyłanie starych zaproszeń.
  • Dodano wiadomości powiadomienie na czacie dla graczy, którzy dostali ograniczenie na gry rankingowe, zgłoszenia, pochwały.
  • Wiele poprawek dla wsparcia IME.
  • Zaktualizowano czat poczekalni.
  • Zmieniono układ czatu poczekalni z 4×3 na 5×3.
  • Naprawiono niepoprawne teksty dla poziomów 40+.
  • Zmieniono układ panelu ponownego połączenia z 4×3 na 5×3.
  • Naprawiono tabelę wyników końcowych w trybach gry WAR.
  • Poprawiono wizualną separację widzów w tabeli wyników.
  • Naprawiono licznik czasu, który czasem przybierał na stałe kolor czerwony.
  • Dodano brakujące ikony zabójstw.
  • Naprawiono radar i mapę dla map z warsztatu.
  • Naprawiono wybór map z warsztatu dla trybu Wingman.
  • Bezpośrednie zabójstwa z Mołotowa i granatu zapalającego będą posiadać ikonę w spisie zabójstw.
  • Naprawiono liczne błędy z nowym radarem.

  • Poprawiono aspekty wizualne wody na Overpassie.
  • Dodano rzadką animację oglądania Desert Eagle.
  • Kilka poprawek stabilności.