Dziś Valve wprowadza interfejs Panorama UI dla wszystkich użytkowników. Z okazji tego prezentuje nową skrzynię z czterema nowymi modelami noży.
- Panorama od teraz ustawiona jest jako domyślny interfejs dla wszystkich użytkowników.
- Przez krótki czas użytkownicy mogą wybrać poprzedni kompatybilność wsteczną wpisując -scaleform w komendach startowych.
- Bomba podłożona na B będzie wydawać inny dźwięk.
- Mołotowy i granaty podpalające będą zadawać stałe obrażenia w bezpośrednim kontakcie, tak jak reszta granatów.
- Wprowadzono nową skrzynię zawierającą 17 nowych skórek oraz 4 nowe modele noży. Przegląd skórek.
- Muzyka między połowami i wyboru drużyn będzie teraz respektować ustawienia głośności muzyki ogólnej w grze.
- Czat głosowy w poczekalni będzie miał taką głośność jak głośność muzyki głównego menu.
- Naprawiono możliwość pożyczania zestawów muzycznych.
- Naprawiono błąd powodujący ponowne wysyłanie starych zaproszeń.
- Dodano wiadomości powiadomienie na czacie dla graczy, którzy dostali ograniczenie na gry rankingowe, zgłoszenia, pochwały.
- Wiele poprawek dla wsparcia IME.
- Zaktualizowano czat poczekalni.
- Zmieniono układ czatu poczekalni z 4×3 na 5×3.
- Naprawiono niepoprawne teksty dla poziomów 40+.
- Zmieniono układ panelu ponownego połączenia z 4×3 na 5×3.
- Naprawiono tabelę wyników końcowych w trybach gry WAR.
- Poprawiono wizualną separację widzów w tabeli wyników.
- Naprawiono licznik czasu, który czasem przybierał na stałe kolor czerwony.
- Dodano brakujące ikony zabójstw.
- Naprawiono radar i mapę dla map z warsztatu.
- Naprawiono wybór map z warsztatu dla trybu Wingman.
- Bezpośrednie zabójstwa z Mołotowa i granatu zapalającego będą posiadać ikonę w spisie zabójstw.
- Naprawiono liczne błędy z nowym radarem.
- Poprawiono aspekty wizualne wody na Overpassie.
- Dodano rzadką animację oglądania Desert Eagle.
- Kilka poprawek stabilności.