Valve uraczył nas bardzo wczesną aktualizacją swojej gry. Wprowadza w niej zmiany wcześniej testowane w kliencie beta, lecz dorzuca coś jeszcze.

  • Czas bomby liczony jest co każdy tick, co powinno rozwiązać bardzo rzadkie przypadki, gdzie bomba jednocześnie została rozbrojona i wybuchła.
  • Użytkownicy kont PRIME dostaną teraz ostrzeżenie gdy wejdą do poczekalni, o tym że znajdujący się tam gracze mają niski poziom zaufania i to może wpłynąć na ich odczucie gry.

  • Generalne dostosowanie dźwięków otoczenia.
  • Zwiększono zakres i charakter efektów pogłosu aby lepiej odzwierciedlać geometrię mapy.
  • Małe poprawki.
  • Zwiększono dystans słyszalności rozbijania kratek wentylacji.
  • Dodano nowe hitboxy odpowiadające za szyję. Kule, które spenetrują poprzez szyję do głowy liczyć się będą jako headshot. To powinno sprawić, że strzały od tyłu w głowę będą bardziej intuicyjne.
  • Naprawiono klawisz „użyj” aby lepiej działał podczas podnoszenia broni.

Nuke:

  • Optymalizacja dla ustawień najniższych.
  • Zablokowano widoczność pomiędzy silosami na obszarze bombowym A.
  • Zaimplementowano zmiany z mapy ShortNuke, czyli:
  • Usunięto toxic.
  • Wentylacja nie prowadzi już na obszar bombowy B.
  • Przesunięto do tyłu skrzynki na obszarze bombowym B.
  • Dodano lite tło na żółtym dźwigu.

Poprawiono poruszanie się.

Overpass:

  • Zmniejszono głośność dźwięków otoczenia.
  • Dodano kolizję siatkowej klatki blisko budowy.
  • Usunięto cień pojawiający się podczas zbliżania do tunelu na obszar bombowy B.