Valve uraczył nas bardzo wczesną aktualizacją swojej gry. Wprowadza w niej zmiany wcześniej testowane w kliencie beta, lecz dorzuca coś jeszcze.
- Czas bomby liczony jest co każdy tick, co powinno rozwiązać bardzo rzadkie przypadki, gdzie bomba jednocześnie została rozbrojona i wybuchła.
- Użytkownicy kont PRIME dostaną teraz ostrzeżenie gdy wejdą do poczekalni, o tym że znajdujący się tam gracze mają niski poziom zaufania i to może wpłynąć na ich odczucie gry.
- Generalne dostosowanie dźwięków otoczenia.
- Zwiększono zakres i charakter efektów pogłosu aby lepiej odzwierciedlać geometrię mapy.
- Małe poprawki.
- Zwiększono dystans słyszalności rozbijania kratek wentylacji.
- Dodano nowe hitboxy odpowiadające za szyję. Kule, które spenetrują poprzez szyję do głowy liczyć się będą jako headshot. To powinno sprawić, że strzały od tyłu w głowę będą bardziej intuicyjne.
- Naprawiono klawisz „użyj” aby lepiej działał podczas podnoszenia broni.
Nuke:
- Optymalizacja dla ustawień najniższych.
- Zablokowano widoczność pomiędzy silosami na obszarze bombowym A.
- Zaimplementowano zmiany z mapy ShortNuke, czyli:
- Usunięto toxic.
- Wentylacja nie prowadzi już na obszar bombowy B.
- Przesunięto do tyłu skrzynki na obszarze bombowym B.
- Dodano lite tło na żółtym dźwigu.
Poprawiono poruszanie się.
Overpass:
- Zmniejszono głośność dźwięków otoczenia.
- Dodano kolizję siatkowej klatki blisko budowy.
- Usunięto cień pojawiający się podczas zbliżania do tunelu na obszar bombowy B.