Mimo rozpoczętego Majora – Dota Asia Championship 2018, zgodnie z zapowiedzianym harmonogramem aktualizacji, wczoraj pojawiła się kolejna z nich!

Niewątpliwie może namieszać ona w rozgrywanej obecnie fazie grupowej turnieju, a drużyny będą miały zaledwie parę godzin, by się z nią oswoić. Największą zmianą jest wprowadzenie Pangoliera do Captains Mode. Choć wydaje się to nie w porządku, zobaczymy jak wiele zespołów zdecyduje się na jego zbanowanie lub wybór i z jakim powodzeniem.

Pozostałe zmiany:

– nagroda ze stacku neutralnych creepów zwiększona z 15% do 20%

Przedmioty

– Clarity: regeneracja many zmniejszona z 3.2 do 3.0

– Heart of Tarrasque: siła zwiększona z 40 do 45

– Moon Shard: szybkość ataku zwiększona ze 120 do 130

– Nullifier: szybkość pocisku zmniejszona z 1200 do 900

– Refresher Orb: regeneracja many zwiększona z 3 do 5

– Satanic: czas trwania zwiększony z 4.5 do 5 sekund

– Silver Edge: czas przerwania zmniejszony z 5 do 4 sekund

– Silver Edge: czas odnowienia zmniejszony z 24 do 22

– Skull Basher: czas trwania Bash’u zwiększony z 1.4 do 1.5

– Abyssal Blade: czas trwania Bash’u zwiększony z 1.4 do 1.5

– Spirit Vessel: obrażenia bazujące na obecnej ilości życia wroga zmienione z 3% modyfikacji Bezpośrednich Punktów Życia do 4,5% Obrażeń Magicznych

 

Postacie

A

– Anti-Mage: Mana Void obrażenia zwiększone z 0.6/0.85/1.1 do 0.8/0.95/1.1

– Arc Warden: czas odnowienia Flux zmniejszony z 18 do 16

– Arc Warden: AoE Magnetic Field zwiększone z 275 do 300

 

– Axe: czas trwania Battle Hunger zwiększony z 10 do 12

B

– Bounty Hunter: koszt many Shuriken Toss zwiększony z 120/130/140/150 do 150

– Bloodseeker: pozostający czas trwania Thirst zwiększony z 2 do 4

C

– Chen: Holy Persuasion nie może być wycelowana w sprzymierzone creepy nie będące graczem

– Clinkz: czas trwania Strafe zwiększony z 3 do 3.5 sekundy

– Crystal Maiden: bazowe obrażenia zwiększone o 3

– Crystal Maiden: osobista regeneracja many Arcane Aura zwiększona z 1/2/3/4 do 1.3/2.2/3.1/4

D

– Dark Seer: AoE Vacuum zwiększone z 250/350/450/550 do 400/450/500/550

– Dark Seer: czas odnowienia Vacuum przeskalowany z 32 do 60/50/40/30

– Dark Seer: zasięg rzucania Vacuum przeskalowany z 500 do 450/500/550/600

– Dark Seer: czas trwania Vacuum Pull zwiększony z 0.5 do 0.3/0.4/0.5/0.6

– Dark Seer: obrażenia Vacuum przeskalowane z 40/80/120/160 do 25/50/100/200

– Dark Seer: przychodzące obrażenia iluzji Wall of Replica zredukowane z 400% do 300%

– Dark Seer: szerokość Wall of Replica zwiększona z 1000 do 1300

– Dark Willow: czas rzucania Terrorize zwiększony z 0.8 do 1.0

– Dark Willow: czas odnowienia Bedlam zwiększony z 40/30/20 do 40/35/30

– Dazzle: Poison obrażenia Touch zwiększone z 10/20/30/40 do 10/24/38/52

– Death Prophet: czas przywracania ładunków Spirit Siphon zwiększony z 45 do 60/55/50/45

– Death Prophet:  koszt many Silence zwiększony z 80 do 80/90/100/110

– Disruptor: Static Storm nie pozostaje już na Twoim bohaterze przez 0,5 sekundy po odejściu od AoE (obecnie już kończy się od razu po zakończeniu zaklęcia)

– Disruptor: czas odnowienia Kinetic Field zwiększony z 13/12/11/10 do 19/16/13/10

– Drow Ranger: dodatkowe obrażenia ataku Precision Aura zwiększone z 10/18/26/34% do 10/20/30/40%

E

– Elder Titan: czas trwania początkowego ogłuszenia Echo Stomp zmniejszony z 0.8 do 0.2

– Ember Spirit: bazowa zbroja zwiększona o 1

– Enchantress: spowolnienie Untouchable przeskalowane z  40/70/100/130 do 20/60/100/140

– Enchantress: czas odnowienia Enchant przeskalowane z 30/24/18/12 do 55/40/25/10

– Enchantress: spowolnienie Enchant zwiększone z 2.25/3.5/4.75/6 do 3/4/5/6

– Enchantress: czas trwania dominacji Enchant przeskalowany z 80 do 50/60/70/80

– Enchantress: koszt many Impetus przeskalowany z 55/60/65 do 40/55/70

G

– Gyrocopter: czas odnowienia Flak Cannon zwiększony z 30 do 40

– Gyrocopter: ilość uderzeń do zniszczenia Homing Missile obniżona z 3/3/4/4 do 3

I

– Io: Tether ustala teraz Twoją szybkość ruchu na taką jak twojego celu

– Io: czas odnowienia Relocate zwiększony z 120/100/80 do 130/110/90

– Io: Tether nie ma już czasu trwania

– Io: szybkość ruchu Tether przeskalowana z 10/12/14/16% do 7/10/13/16%

– Io: dzielenie się regeneracją Tether przeskalowane z 1.5x do 1.2/1.3/1.4/1.5

– Io: bazowe obrażenia zmniejszone o 4

L

– Leshrac: bazowa prędkość ruchu zwiększona z 325 do 330

– Leshrac: obrażenia Lightning Storm przeskalowane z 50/100/150/200 do 80/120/160/200

– Leshrac: czas trwania spowolnienia Lightning Storm przeskalowane z 0.7/0.8/0.9/1.0 do 0.4/0.6/0.8/1.0

– Leshrac: punkt rzucenia Lightning Storm obniżony z 0.45 do 0.4

– Lich: konwersja many Sacrifice zwiększona z 30/50/70/90 do 55/70/85/100

– Lifestealer: koszt many Open Wounds zwiększony z 140/130/120/110 do 140

– Lion: koszt many Earth Spike przeskalowany z 100/120/140/160 do 70/100/130/160

M

– Magnus: Skewer AoE zwiększone z 125 do 135

– Magnus: czas trwania ogłuszenia Reverse Polarity zwiększony z 2.25/3/3.75 do 2.75/3.25/3.75

– Mirana: zakres obrażeń bazowych ataków od 39-50 do 43-48

– Monkey King: częstość ataków żołnierzy Wukong's Command poprawiona z 1.4 do 1.3

N

– Necrophos: Heartstopper Aura zwiększona z 0.5/1/1.5/2% do 0.5/1.1/1.7/2.3%

– Necrophos: koszt many Death Pulse przeskalowany z 125/145/165/185 do 100/130/160/190

O

– Ogre Magi: Multicast już nie zwiększa kosztu many Fire Blast

-Omniknight: koszt many Repel zwiększony z 50 do 85

P

– Phantom Assassin: Stifling Dagger może być wycelowany na Spell (spowolnienie nie da efektu, ale obrażenia fizyczne się przebiją)

– Phoenix: promień Supernova zwiększony z 1000 do 1300

– Phoenix: Supernova zmienia teraz noc w dzień w czasie trwania (ma najwyższy priorytet)

R

– Razor: zasięg rzucania Static Link zmniejszony z 600 do 550 (zasięg zerwania wciąż 800)

– Razor: obrażenia Unstable Current zmniejszone z 100/130/160/190 do 60/100/140/180

– Riki: Tricks of the Trade zmienione. Zamiast uderzania wszystkich bohaterów w AoE raz na sekundę, teraz uderza losowego bohatera raz na 0.5/0.45/0.4 sekundy

– Riki: Tricks of the Trade będzie uderzało w creepy w przypadku braku bohaterów

– Riki: czas trwania Tricks of the Trade zwiększony z 3/4/5 do 4/5/6

– Rubick: czas odnowienia Telekinesis zwiększony z 22 do 28/26/24/22

S

– Sand King: czas trwania ogłuszenia Burrowstrike przeskalowany z 2.17 do 1.9/2.0/2.1/2.2

– Sand King: bazowa prędkość ruchu zmniejszona z 295 do 290

– Shadow Demon: spowolnienie Demonic Purge teraz zawsze skanuje się liniowo z czasem od 100% do 20%

– Shadow Demon: czas odnowienia Demonic Purge zwiększony z 40 do 60 (wpływa na odnawianie się ładunków)

– Shadow Demon:  czas trwania Demonic Purge zwiększony z 5 do 7 sekund

– Shadow Demon: Demonic Purge nie rootuje już jednostek nie będących bohaterami na 3 sekundy

– Shadow Demon: Demonic Purge teraz ciągle dispeluje cel

– Slark: bazowa regeneracja życia zwiększona z 1.5 do 2.75

– Slark: tempo obrotu poprawione z 0.5 do 0.6

– Slardar: Guardian Sprint nie ma już 15% amplifikacji obrażeń

– Slardar: czas trwania Guardian Sprint zmniejszony z 12 do 10

– Sniper: koszt many Assassinate zmniejszony z 175/275/375 do 175/225/275

– Spectre: obrażenia Spectral Dagger zwiększone z 50/100/150/200 do 90/140/190/240

– Spirit Breaker: aktywny Empowering Haste nie zmniejsza już twojej prędkości ruchu

– Spirit Breaker: czas odnowienia Empowering Haste zwiększony z 12 do 20

T

– Templar Assassin: prędkość ruchu zwiększona z 300 do 310

– Timbersaw: koszt many Chakram na sekundę zmniejszony z 20/25/30 do 16/23/30

– Timbersaw: początkowy koszt many Chakram zmniejszony z 100/150/200 do 80/140/200

– Tiny: bazowa regeneracja życia zmniejszona z 2.5 do 1.5

– Tiny: czas odnowienia Avalanche zwiększony z 17 do 20/19/18/17

– Treant Protector: bazowa inteligencja zwiększona o 3

– Troll Warlord: czas podstawowego ataku Berserker's Rage poprawiony z 1.5 do 1.45

– Tusk: czas odnowienia Ice Shards zwiększony z 19/16/13/10 do 21/18/15/12

U

– Undying: bonusowa szybkość ataku przy krytycznym poziomie życia Undying Zombie zwiększona z 50 do 75

– Undying: leczenie z zabójstwa bohatera Flesh Golem zwiększone z 10% do 15/20/25%

W

– Warlock: obrażenia ataku Golema zwiększone z 75/100/125 do 75/125/175

– Windranger: naprawiono niezdarność z jaką WR atakowała obiekt podczas Focus Fire

– Winter Wyvern: zasięg ataku Arctic Burn zmieniony z 275/375/475/575 do 350/425/500/575

– Winter Wyvern: bazowa inteligencja zwiększona o 1

Z

– Zeus: zasięg ataku zwiększony z 350 do 380

– Zeus: podstawowe obrażenia zwiększone o 5