Mimo rozpoczętego Majora – Dota Asia Championship 2018, zgodnie z zapowiedzianym harmonogramem aktualizacji, wczoraj pojawiła się kolejna z nich!
Niewątpliwie może namieszać ona w rozgrywanej obecnie fazie grupowej turnieju, a drużyny będą miały zaledwie parę godzin, by się z nią oswoić. Największą zmianą jest wprowadzenie Pangoliera do Captains Mode. Choć wydaje się to nie w porządku, zobaczymy jak wiele zespołów zdecyduje się na jego zbanowanie lub wybór i z jakim powodzeniem.
Pozostałe zmiany:
– nagroda ze stacku neutralnych creepów zwiększona z 15% do 20%
Przedmioty
– Clarity: regeneracja many zmniejszona z 3.2 do 3.0
– Heart of Tarrasque: siła zwiększona z 40 do 45
– Moon Shard: szybkość ataku zwiększona ze 120 do 130
– Nullifier: szybkość pocisku zmniejszona z 1200 do 900
– Refresher Orb: regeneracja many zwiększona z 3 do 5
– Satanic: czas trwania zwiększony z 4.5 do 5 sekund
– Silver Edge: czas przerwania zmniejszony z 5 do 4 sekund
– Silver Edge: czas odnowienia zmniejszony z 24 do 22
– Skull Basher: czas trwania Bash’u zwiększony z 1.4 do 1.5
– Abyssal Blade: czas trwania Bash’u zwiększony z 1.4 do 1.5
– Spirit Vessel: obrażenia bazujące na obecnej ilości życia wroga zmienione z 3% modyfikacji Bezpośrednich Punktów Życia do 4,5% Obrażeń Magicznych
Postacie
A
– Anti-Mage: Mana Void obrażenia zwiększone z 0.6/0.85/1.1 do 0.8/0.95/1.1
– Arc Warden: czas odnowienia Flux zmniejszony z 18 do 16
– Arc Warden: AoE Magnetic Field zwiększone z 275 do 300
– Axe: czas trwania Battle Hunger zwiększony z 10 do 12
B
– Bounty Hunter: koszt many Shuriken Toss zwiększony z 120/130/140/150 do 150
– Bloodseeker: pozostający czas trwania Thirst zwiększony z 2 do 4
C
– Chen: Holy Persuasion nie może być wycelowana w sprzymierzone creepy nie będące graczem
– Clinkz: czas trwania Strafe zwiększony z 3 do 3.5 sekundy
– Crystal Maiden: bazowe obrażenia zwiększone o 3
– Crystal Maiden: osobista regeneracja many Arcane Aura zwiększona z 1/2/3/4 do 1.3/2.2/3.1/4
D
– Dark Seer: AoE Vacuum zwiększone z 250/350/450/550 do 400/450/500/550
– Dark Seer: czas odnowienia Vacuum przeskalowany z 32 do 60/50/40/30
– Dark Seer: zasięg rzucania Vacuum przeskalowany z 500 do 450/500/550/600
– Dark Seer: czas trwania Vacuum Pull zwiększony z 0.5 do 0.3/0.4/0.5/0.6
– Dark Seer: obrażenia Vacuum przeskalowane z 40/80/120/160 do 25/50/100/200
– Dark Seer: przychodzące obrażenia iluzji Wall of Replica zredukowane z 400% do 300%
– Dark Seer: szerokość Wall of Replica zwiększona z 1000 do 1300
– Dark Willow: czas rzucania Terrorize zwiększony z 0.8 do 1.0
– Dark Willow: czas odnowienia Bedlam zwiększony z 40/30/20 do 40/35/30
– Dazzle: Poison obrażenia Touch zwiększone z 10/20/30/40 do 10/24/38/52
– Death Prophet: czas przywracania ładunków Spirit Siphon zwiększony z 45 do 60/55/50/45
– Death Prophet: koszt many Silence zwiększony z 80 do 80/90/100/110
– Disruptor: Static Storm nie pozostaje już na Twoim bohaterze przez 0,5 sekundy po odejściu od AoE (obecnie już kończy się od razu po zakończeniu zaklęcia)
– Disruptor: czas odnowienia Kinetic Field zwiększony z 13/12/11/10 do 19/16/13/10
– Drow Ranger: dodatkowe obrażenia ataku Precision Aura zwiększone z 10/18/26/34% do 10/20/30/40%
E
– Elder Titan: czas trwania początkowego ogłuszenia Echo Stomp zmniejszony z 0.8 do 0.2
– Ember Spirit: bazowa zbroja zwiększona o 1
– Enchantress: spowolnienie Untouchable przeskalowane z 40/70/100/130 do 20/60/100/140
– Enchantress: czas odnowienia Enchant przeskalowane z 30/24/18/12 do 55/40/25/10
– Enchantress: spowolnienie Enchant zwiększone z 2.25/3.5/4.75/6 do 3/4/5/6
– Enchantress: czas trwania dominacji Enchant przeskalowany z 80 do 50/60/70/80
– Enchantress: koszt many Impetus przeskalowany z 55/60/65 do 40/55/70
G
– Gyrocopter: czas odnowienia Flak Cannon zwiększony z 30 do 40
– Gyrocopter: ilość uderzeń do zniszczenia Homing Missile obniżona z 3/3/4/4 do 3
I
– Io: Tether ustala teraz Twoją szybkość ruchu na taką jak twojego celu
– Io: czas odnowienia Relocate zwiększony z 120/100/80 do 130/110/90
– Io: Tether nie ma już czasu trwania
– Io: szybkość ruchu Tether przeskalowana z 10/12/14/16% do 7/10/13/16%
– Io: dzielenie się regeneracją Tether przeskalowane z 1.5x do 1.2/1.3/1.4/1.5
– Io: bazowe obrażenia zmniejszone o 4
L
– Leshrac: bazowa prędkość ruchu zwiększona z 325 do 330
– Leshrac: obrażenia Lightning Storm przeskalowane z 50/100/150/200 do 80/120/160/200
– Leshrac: czas trwania spowolnienia Lightning Storm przeskalowane z 0.7/0.8/0.9/1.0 do 0.4/0.6/0.8/1.0
– Leshrac: punkt rzucenia Lightning Storm obniżony z 0.45 do 0.4
– Lich: konwersja many Sacrifice zwiększona z 30/50/70/90 do 55/70/85/100
– Lifestealer: koszt many Open Wounds zwiększony z 140/130/120/110 do 140
– Lion: koszt many Earth Spike przeskalowany z 100/120/140/160 do 70/100/130/160
M
– Magnus: Skewer AoE zwiększone z 125 do 135
– Magnus: czas trwania ogłuszenia Reverse Polarity zwiększony z 2.25/3/3.75 do 2.75/3.25/3.75
– Mirana: zakres obrażeń bazowych ataków od 39-50 do 43-48
– Monkey King: częstość ataków żołnierzy Wukong's Command poprawiona z 1.4 do 1.3
N
– Necrophos: Heartstopper Aura zwiększona z 0.5/1/1.5/2% do 0.5/1.1/1.7/2.3%
– Necrophos: koszt many Death Pulse przeskalowany z 125/145/165/185 do 100/130/160/190
O
– Ogre Magi: Multicast już nie zwiększa kosztu many Fire Blast
-Omniknight: koszt many Repel zwiększony z 50 do 85
P
– Phantom Assassin: Stifling Dagger może być wycelowany na Spell (spowolnienie nie da efektu, ale obrażenia fizyczne się przebiją)
– Phoenix: promień Supernova zwiększony z 1000 do 1300
– Phoenix: Supernova zmienia teraz noc w dzień w czasie trwania (ma najwyższy priorytet)
R
– Razor: zasięg rzucania Static Link zmniejszony z 600 do 550 (zasięg zerwania wciąż 800)
– Razor: obrażenia Unstable Current zmniejszone z 100/130/160/190 do 60/100/140/180
– Riki: Tricks of the Trade zmienione. Zamiast uderzania wszystkich bohaterów w AoE raz na sekundę, teraz uderza losowego bohatera raz na 0.5/0.45/0.4 sekundy
– Riki: Tricks of the Trade będzie uderzało w creepy w przypadku braku bohaterów
– Riki: czas trwania Tricks of the Trade zwiększony z 3/4/5 do 4/5/6
– Rubick: czas odnowienia Telekinesis zwiększony z 22 do 28/26/24/22
S
– Sand King: czas trwania ogłuszenia Burrowstrike przeskalowany z 2.17 do 1.9/2.0/2.1/2.2
– Sand King: bazowa prędkość ruchu zmniejszona z 295 do 290
– Shadow Demon: spowolnienie Demonic Purge teraz zawsze skanuje się liniowo z czasem od 100% do 20%
– Shadow Demon: czas odnowienia Demonic Purge zwiększony z 40 do 60 (wpływa na odnawianie się ładunków)
– Shadow Demon: czas trwania Demonic Purge zwiększony z 5 do 7 sekund
– Shadow Demon: Demonic Purge nie rootuje już jednostek nie będących bohaterami na 3 sekundy
– Shadow Demon: Demonic Purge teraz ciągle dispeluje cel
– Slark: bazowa regeneracja życia zwiększona z 1.5 do 2.75
– Slark: tempo obrotu poprawione z 0.5 do 0.6
– Slardar: Guardian Sprint nie ma już 15% amplifikacji obrażeń
– Slardar: czas trwania Guardian Sprint zmniejszony z 12 do 10
– Sniper: koszt many Assassinate zmniejszony z 175/275/375 do 175/225/275
– Spectre: obrażenia Spectral Dagger zwiększone z 50/100/150/200 do 90/140/190/240
– Spirit Breaker: aktywny Empowering Haste nie zmniejsza już twojej prędkości ruchu
– Spirit Breaker: czas odnowienia Empowering Haste zwiększony z 12 do 20
T
– Templar Assassin: prędkość ruchu zwiększona z 300 do 310
– Timbersaw: koszt many Chakram na sekundę zmniejszony z 20/25/30 do 16/23/30
– Timbersaw: początkowy koszt many Chakram zmniejszony z 100/150/200 do 80/140/200
– Tiny: bazowa regeneracja życia zmniejszona z 2.5 do 1.5
– Tiny: czas odnowienia Avalanche zwiększony z 17 do 20/19/18/17
– Treant Protector: bazowa inteligencja zwiększona o 3
– Troll Warlord: czas podstawowego ataku Berserker's Rage poprawiony z 1.5 do 1.45
– Tusk: czas odnowienia Ice Shards zwiększony z 19/16/13/10 do 21/18/15/12
U
– Undying: bonusowa szybkość ataku przy krytycznym poziomie życia Undying Zombie zwiększona z 50 do 75
– Undying: leczenie z zabójstwa bohatera Flesh Golem zwiększone z 10% do 15/20/25%
W
– Warlock: obrażenia ataku Golema zwiększone z 75/100/125 do 75/125/175
– Windranger: naprawiono niezdarność z jaką WR atakowała obiekt podczas Focus Fire
– Winter Wyvern: zasięg ataku Arctic Burn zmieniony z 275/375/475/575 do 350/425/500/575
– Winter Wyvern: bazowa inteligencja zwiększona o 1
Z
– Zeus: zasięg ataku zwiększony z 350 do 380
– Zeus: podstawowe obrażenia zwiększone o 5