W drugim spotkaniu ostatniej kolejki europejskiego League Champioship Series, Misfits zmierzyło się z Team ROCCAT. Koty wzięły rewanż za porażkę poniesioną z rąk Sencuxa i spółki we wcześniejszych rozgrywkach sezonu.

Misfits

United Kingdom Alphari ‒ Camille
United Kingdom Maxlore ‒ Kha'Zix
Denmark Sencux ‒ Taliyah
France Hans sama ‒ Xayah
Denmark Mikyx ‒ Rakan

vs.

Team ROCCAT

Shen ‒ Profit Korea, Republic of
Sejuani ‒ Memento Sweden
Azir ‒ Blanc Korea, Republic of
Ezreal ‒ HeaQ Estonia
Tahm Kench ‒ Norskeren Norway

Faza wykluczeń i wyborów zaprezentowała nam dwie odmienne strategie, jakie zespoły przyjęły na drugie spotkanie wieczoru. Walczące o utrzymanie swoich nadziei na grę w play-offach Roccat wydraftowało bardzo bezpieczną kompozycję, która świetnie skaluje się w końcowych fazach rozgrywki. Misfits próbowało zaś zaskoczyć rywali postaciami, które specjalizują się w eliminowaniu pojedynczych celów. W rękach Norskerena znalazł się jednak Tahm Kench, stanowiący doskonałą kontrę przeciwko planom Króliczków.

Maxlore od pierwszych minut próbował przeszkodzić Memento w rozgrywaniu spotkania. Brytyjski jungler szukał okazji do zakłócenia spokoju w lesie swojego szwedzkiego oponenta, lecz sprytnie ustawione przez ROCCAT totemy wizji odkryły te zamiary. Posiadając mylne poczucie bezpieczeństwa, Maxlore zawędrował wprost w pułapkę zastawioną przez ekipę Blanca i oddał pierwsze zabójstwo rywalom. To pozwoliło szwedzkiemu leśnikowi Kotów na wysunięcie się na prowadzenie w ilości doświadczenia oraz złota, dzięki czemu Team ROCCAT przejęło inicjatywę w spotkaniu.

Świetna kontrola mapy ze strony ROCCAT uniemożliwiła Misfits znalezienie sytuacji, w której w niebezpieczeństwie znalazł by się gracz w czarno-niebieskiej koszulce. Pozbawione źródła głównej siły swojej kompozycji, Króliczki nie potrafiły odgryźć się rywalom. Memento i spółka wykorzystali niemoc przeciwników i zgarnęli każdy objective na mapie, spychając oponentów do głębokiej defensywy. Sencux dawał się łapać raz za razem, co dodatkowo pogrążyło jego ekipę. W obliczu tak fatalnej sytuacji, Maxlore podejmował dość dziwne decyzje, zbyt długo pozostając z dala od swojej drużyny, co otwierało ROCCAT drogę do wykorzystania ogromnej ilości efektów kontroli tłumu, które pozwoliły formacji zabezpieczyć kluczowe zwycięstwo.