AGO Esports stanęło dziś w szranki z Ninjas in Pyjamas. Z tym niezwykle trudnym przeciwnikiem byli w stanie walczyć jak równy z równym, lecz ostatecznie oddali obydwie mapy.

Sweden Ninjas in Pyjamas

2

Faza ligowa
ESL Pro League Season 7

Train
(7:8; 9:4)

Cache
(10:5; 6:5)

AGO Esports Poland

0

Spotkanie otworzyli zawodnicy NiPu, którzy zdobyli pistoletówkę. AGO mimo braku podłożonej bomby, zdecydowało się szybciej przekupić bronie. Okazało się być to dobrą decyzją, ponieważ od razu odrobili niewielkie straty i wyszli na prowadzenie. Niestety nie nacieszyli się nim zbyt długo, bo gracze Ninjas in Pyjamas zaraz po zdobyciu pełnego ekwipunku odskoczyło od swoich rywali na wynik 5:3. Wtedy Polacy zaliczyli świetną serię. Rozpoczęli od kilku pewnych wejść na obszar bombowy B, a gdy nabrali pewności siebie skutecznie atakowali każdą pozycję. Zdobyli aż pięć rund z rzędu, gwarantując sobie minimalną przewagę na koniec pierwszej połowy.

Początek drugiej połowy był bardzo zawzięty. AGO wygrało pistoletówkę, lecz dało się zaskoczyć przez force'ujących przeciwników. Natomiast Polacy odpowiedzieli pięknym za nadobne, ale znów nie udało im się wytrzymać na fullu. To zapewniło przewagę Ninjas in Pyjamas, ze wględu na to, że terroryści wydają mniej pieniędzy na pełny ekwipunek. Szwedzi dostali trochę miejsca i rozpędzili się. Polacy do końca spotkania zdobyli jeszcze tylko dwa punkty, tracąc tę mapę wynikiem 16:12.AGO lepiej poradziło sobie w pistoletówce, lecz zawodnicy NiP byli w stanie podłożyć bombę. To pozwoliło im szybciej przekupić bronie i walczyć na równym poziomie z naszymi. Wtedy Szwedzi pokazali jak świetnie sobie radzą ze stroną atakujących na tej lokacji. Na ich konto wpadły aż cztery punkty z rzędu, po czym AGO całkowicie zaskoczyło oponentów i z dużą przewagą wygrali swoje eco. To mogło zwiastować powrót polskiego składu, jednak Jastrzębie nie były w stanie przeciwstawić się świetnie grającym Nindżom. Pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 10:5.

Druga pistoletówka została wygrana przez snatchiego, który dobrze poradził sobie w sytuacji jeden na jednego. Tym razem nasi nie dali się zaskoczyć przez force'ujących oponentów, co pozwoliło im trochę nadrobić straty. Szwedzi nie poradzili sobie podczas swojej pierwszej obrony z karabinami. W kolejnej rundzie zdecydowali się zakupić niepełny ekwipunek i słuszność tej decyzji obronił GeT_RiGhT, który wygrał clutcha z TOAO. Następnie AGO przegrało bardzo ważną rundę, która wpędziła ich w problemy ekonomiczne. Jednak podczas kolejnego ataku zaskoczyli wszystkich, pokonując NiP na czystym eco. Niestety ulegli force'ującym przeciwnikom i to zadecydowało o wyniku tej mapy. Cache zakończył się wynikiem 16:10.