Wreszcie nadeszła pierwsza duża aktualizacja tego roku. Valve skupiło się głównie na kolejnej próbie ulepszenia lokacji de_Nuke. Dodatkowo usprawnili de_Canals.
- Wprowadzono na oficjalne serwery zapowiadane wcześniej zmiany w shotgunach. Więcej informacji.
- Dodano wyróżnienia w warsztacie dla Co-op Strike, Wingman i Flying Scoutsman aby twórcy map mogli kategoryzować swoje dzieła.
- Dodano możliwość wyświetlenia map tylko z puli Co-op Strike, Wingman i Flying Scoutsman.
- Dodano opcję vgui_world_text_panel, dzięki której twórcy map będą mogli dodać latający napis bez zmieniania plików gry.
- Komenda CGamePlayerEquip współgra z medykamentami oraz maksymalną ilością granatów.
- Komenda sv_allowupload jest ustawiona teraz jako domyślna.
- Od teraz IP servera nie będzie uwidaczniane, gdy nie będzie to potrzebne.
de_Nuke:
- Wyeliminowano catwalk na całej mapie.
- Usunięto pomoc do wskoczenia na silos.
- Zmieniono świetliki na obszarze bombowym A.
- Dodano osłonę w rogu na tyłach obszaru bombowego B.
- Usunięto poręcze w wejściu na obszar bombowy B.
- Usunięto okno w kurniku.
- Oddalono wejście do kurnika.
- Przesunięto miejsca odrodzenia drużyn.
- Odwrócono statyczne drzwi przy wejściu na rampę.
- Odgrodzono „stary secret”.
- Dodano białe ściany blisko miejsca odrodzenia antyterrorystów.
- Obrócono kontener na dworze, usuwając przy tym mniejsze skrzynki.
- Usunięto dostęp do suwnicy na obszarze bombowym A.
- Przywrócono starą konfigurację skrzyń obok kurnika.
- Usunięto drabinę z obszaru bombowego A prowadzącą na suwnicę.
- Dodano możliwość kolizji obiektów z wodą na obszarze bombowym B.
de_Canals:
- Zamknięto okno patrzące na dziedziniec i obszar bombowy A.
- Oczyszczono pole widzenia z balkonu.
- Droga antyterrorystów na B będzie bardziej bezpośrednia.
- Połączono dwa pokoje na obszarze bombowym B od strony antyterrorystów.
- Uproszczono bronienie B.
- Usunięto kratownice w alejce.
- Barierki na moście antyterrorystów odbijają teraz granaty.
- Przesunięto pomniki na dziedzińcu.
- Dodano popielniczki dla palących.
de_Cache:
- Wentylacja przepuszczać będzie więcej obrażeń (strzał z AWP w ciało zabierze 63% zdrowia).
- Naprawiono problem powodujący, że niektóre rekwizyty stawały się niewidzialne.
- Naprawiono zepsute miejsca odradzania w trybie DeathMatch.
- Naprawiono niewłaściwe modele kolizji w niektórych miejscach.
- Naprawiono problem, powodujący możliwość zabicia gracza przez furgonetkę od strony terrorystów.
- Naprawiono problem z wystającymi lufami broni przez skrzynki obok miejsca odrodzenia antyterrorystów.
- Naprawiono potencjalne miejsca do utknięcia w drzwiach.
- Naprawiono problem, przez który stopy gracza były widoczne pod skrzyniami na obszarze bombowym B.
- Uzupełniono niechciane dziury.
de_Shipped:
- Naprawiono niedziałające pliki.
- Dodano nazwy miejscówek na radarze.
- Gdy gracze ukończą misję dla dwóch graczy z warsztatu, mapa zostanie zrestartowana.
- Naprawiono eksplodujące beczki.
- Zwiększono średnicę eksplozji.
- Dodano komendę mp_heavybot_damage_reduction_scale, dzięki której można regulować żywotność ciężko uzbrojonych botów.
- Różne poprawki dla ciężkiego uzbrojenia dla gracza.
- Dodano komendy, dzięki którym można modyfikować ciężkie uzbrojenie dla gracza (mp_weapons_allow_heavyassaultsuit, mp_heavyassaultsuit_speed, mp_heavyassaultsuit_deploy_timescale, mp_heavyassaultsuit_aimpunch).