Wreszcie nadeszła pierwsza duża aktualizacja tego roku. Valve skupiło się głównie na kolejnej próbie ulepszenia lokacji de_Nuke. Dodatkowo usprawnili de_Canals.

  • Wprowadzono na oficjalne serwery zapowiadane wcześniej zmiany w shotgunach. Więcej informacji.

  • Dodano wyróżnienia w warsztacie dla Co-op Strike, Wingman i Flying Scoutsman aby twórcy map mogli kategoryzować swoje dzieła.
  • Dodano możliwość wyświetlenia map tylko z puli Co-op Strike, Wingman i Flying Scoutsman.
  • Dodano opcję vgui_world_text_panel, dzięki której twórcy map będą mogli dodać latający napis bez zmieniania plików gry.
  • Komenda CGamePlayerEquip współgra z medykamentami oraz maksymalną ilością granatów.
  • Komenda sv_allowupload jest ustawiona teraz jako domyślna.
  • Od teraz IP servera nie będzie uwidaczniane, gdy nie będzie to potrzebne.

de_Nuke:

  • Wyeliminowano catwalk na całej mapie.
  • Usunięto pomoc do wskoczenia na silos.
  • Zmieniono świetliki na obszarze bombowym A.
  • Dodano osłonę w rogu na tyłach obszaru bombowego B.
  • Usunięto poręcze w wejściu na obszar bombowy B.
  • Usunięto okno w kurniku.
  • Oddalono wejście do kurnika.
  • Przesunięto miejsca odrodzenia drużyn.
  • Odwrócono statyczne drzwi przy wejściu na rampę.
  • Odgrodzono „stary secret”.
  • Dodano białe ściany blisko miejsca odrodzenia antyterrorystów.
  • Obrócono kontener na dworze, usuwając przy tym mniejsze skrzynki.
  • Usunięto dostęp do suwnicy na obszarze bombowym A.
  • Przywrócono starą konfigurację skrzyń obok kurnika.
  • Usunięto drabinę z obszaru bombowego A prowadzącą na suwnicę.
  • Dodano możliwość kolizji obiektów z wodą na obszarze bombowym B.

de_Canals:

  • Zamknięto okno patrzące na dziedziniec i obszar bombowy A.
  • Oczyszczono pole widzenia z balkonu.
  • Droga antyterrorystów na B będzie bardziej bezpośrednia.
  • Połączono dwa pokoje na obszarze bombowym B od strony antyterrorystów.
  • Uproszczono bronienie B.
  • Usunięto kratownice w alejce.
  • Barierki na moście antyterrorystów odbijają teraz granaty.
  • Przesunięto pomniki na dziedzińcu.
  • Dodano popielniczki dla palących.

de_Cache:

  • Wentylacja przepuszczać będzie więcej obrażeń (strzał z AWP w ciało zabierze 63% zdrowia).
  • Naprawiono problem powodujący, że niektóre rekwizyty stawały się niewidzialne.
  • Naprawiono zepsute miejsca odradzania w trybie DeathMatch.
  • Naprawiono niewłaściwe modele kolizji w niektórych miejscach.
  • Naprawiono problem, powodujący możliwość zabicia gracza przez furgonetkę od strony terrorystów.
  • Naprawiono problem z wystającymi lufami broni przez skrzynki obok miejsca odrodzenia antyterrorystów.
  • Naprawiono potencjalne miejsca do utknięcia w drzwiach.
  • Naprawiono problem, przez który stopy gracza były widoczne pod skrzyniami na obszarze bombowym B.
  • Uzupełniono niechciane dziury.

de_Shipped:

  • Naprawiono niedziałające pliki.
  • Dodano nazwy miejscówek na radarze.

  • Gdy gracze ukończą misję dla dwóch graczy z warsztatu, mapa zostanie zrestartowana.
  • Naprawiono eksplodujące beczki.
  • Zwiększono średnicę eksplozji.
  • Dodano komendę mp_heavybot_damage_reduction_scale, dzięki której można regulować żywotność ciężko uzbrojonych botów.
  • Różne poprawki dla ciężkiego uzbrojenia dla gracza.
  • Dodano komendy, dzięki którym można modyfikować ciężkie uzbrojenie dla gracza (mp_weapons_allow_heavyassaultsuit, mp_heavyassaultsuit_speed, mp_heavyassaultsuit_deploy_timescale, mp_heavyassaultsuit_aimpunch).