Dzisiejsza aktualizacja oprócz tony zmian na nowej wersji Dust2, wprowadza nowy model dźwięku, który można włączyć w opcjach.
- Dodano nowy model dźwięku (wyłączone domyślnie). Polega on na „pochłanianiu” dźwięku przez przeszkody w celu dodania realizmu. Można go włączyć za pomocą komendy snd_occlusion. Odzew mile widziany.
- Naprawiono błąd, przez który niektóre dźwięki odgrywane były kilkukrotnie podczas obserwowania.
- Optymalizacja wydajności dla słabych i średnich komputerów.
- Usunięto okna i daszki na galerii.
- Przesunięto drzwi markizy na „krótkiej” dla polepszenia poruszania się.
- Naprawiono szczelinę na skrzynkach w trupie.
- Przesunięto okienka na wieżach na krótkiej, dla polepszenia widoczności.
- Usunięto worki z BS-a A.
- Usunięto markizę Salonu na długiej.
- Naprawiono przestrzeń na CT-spawnie, która pożerała bronie.
- Przesunięto okna i rury ze ściany patrząc z rampy CT na Shorta.
- Naprawiono wiele małych dziur na świecie.
- Naprawiono cieniowanie beczek.
- Zwiększono wartość jasności kilku okien.
- Zmniejszono szum i kontrast niektórych tekstur.
- Naprawiono nieprecyzyjne kolizje śmietników.
- Ustawiono „surfaceproperty” samochodów na „metalvehicle”.
- Poprawiono widoczność w piachu.
- Przesunięto bramę szybkobieżną Salonu, dla polepszenia widoczności.
- Naprawiono ściany w tunelach.
- Poprawiono widoczność na platformie na B.
- Zwiększono kontrast niektórych rekwizytów.
- Naprawiono miejsce, w którym gracze mogli utknąć na platformie.
- Zaktualizowano radar.
- Dodano kilka dachów.