Dzisiejsza aktualizacja oprócz tony zmian na nowej wersji Dust2, wprowadza nowy model dźwięku, który można włączyć w opcjach.

  • Dodano nowy model dźwięku (wyłączone domyślnie). Polega on na „pochłanianiu” dźwięku przez przeszkody w celu dodania realizmu. Można go włączyć za pomocą komendy snd_occlusion. Odzew mile widziany.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre dźwięki odgrywane były kilkukrotnie podczas obserwowania.

  • Optymalizacja wydajności dla słabych i średnich komputerów.
  • Usunięto okna i daszki na galerii.
  • Przesunięto drzwi markizy na „krótkiej” dla polepszenia poruszania się.
  • Naprawiono szczelinę na skrzynkach w trupie.
  • Przesunięto okienka na wieżach na krótkiej, dla polepszenia widoczności.
  • Usunięto worki z BS-a A.
  • Usunięto markizę Salonu na długiej.
  • Naprawiono przestrzeń na CT-spawnie, która pożerała bronie.
  • Przesunięto okna i rury ze ściany patrząc z rampy CT na Shorta.
  • Naprawiono wiele małych dziur na świecie.
  • Naprawiono cieniowanie beczek.
  • Zwiększono wartość jasności kilku okien.
  • Zmniejszono szum i kontrast niektórych tekstur.
  • Naprawiono nieprecyzyjne kolizje śmietników.
  • Ustawiono „surfaceproperty” samochodów na „metalvehicle”.
  • Poprawiono widoczność w piachu.
  • Przesunięto bramę szybkobieżną Salonu, dla polepszenia widoczności.
  • Naprawiono ściany w tunelach.
  • Poprawiono widoczność na platformie na B.
  • Zwiększono kontrast niektórych rekwizytów.
  • Naprawiono miejsce, w którym gracze mogli utknąć na platformie.
  • Zaktualizowano radar.
  • Dodano kilka dachów.