AGO Gaming przegrywa drugi mecz w dwudziestym szóstym sezonie ESEA Premier. Polski zespół musiał uznać wyższość Singularity i po tej porażce jego bilans wynosi 5-2.

Proces odrzucania map:

  1. Sweden Singularity odrzuca Overpass
  2. Poland AGO Gaming odrzuca Nuke
  3. Sweden Singularity odrzuca Train
  4. Poland AGO Gaming odrzuca Mirage
  5. Sweden Singularity odrzuca Inferno
  6. Poland AGO Gaming odrzuca Cache
  7. Mapa spotkania: Cobblestone
  • de_Cobblestone – Poland AGO Gaming 14:16 Singularity Sweden

AGO Gaming rozpoczęło spotkanie od udanego ataku w pistoletówce. Moment później ich prowadzenie wzrosło do 3:0 dzięki dobrym potyczkom z lepszym wyposażeniem. Singularity odpowiedziało, kiedy uzyskało pełny ekwipunek. Na nieszczęście Szwedów, zostali oni błyskawicznie przełamani. Zdołali jednak zachować dwa karabiny i jak się okazało, miało to duże znaczenie w następnym starciu. Antyterroryści sięgnęli po kolejną rundę i wcale na tym nie poprzestali. Dość szybko wyrównali bowiem stan meczu na poziomie 4:4. Co więcej, po tym przejęli inicjatywę i zaczęli budować swoją przewagę. Przed zapewnieniem sobie zwycięstwa pierwszej połowy oddali zaledwie jeden punkt. Na tablicy wyników widniało wtedy 8:5. Końcówka to powrót AGO Gaming na właściwą ścieżkę. Polska formacja zdobyła dwie ostatnie potyczki i na swoją stronę broniącą przechodziła minimalnie przegrywając 7:8.

Druga pistoletówka wpadła na konto Singularity. Po chwili zespół ten natknął się jednak na skutecznego force'a oponenta. AGO Gaming nie popełniło tego błędu i zobaczyliśmy remis 10:10. Pierwszy full był kontynuacją solidnej passy antyterrorystów. Odpowiedź szwedzkiej ekipy nadeszła przy stanie 10:12. Moment później zobaczyliśmy wymianę jeden za jeden, a po niej zawodnicy atakujący rozpoczęli drogę po wyrównanie. Udało im się tego dokonać, a wynikiem było wtedy 14:14. Ponadto, jako pierwsi zapewnili sobie punkt meczowy. Wykorzystali tę szansę i pokonali przeciwnika 16:14.