Kolejne usprawnienia nowego Dust2 pojawiły się na serwerach testowych! O zmianach poinformował pracownik Valve. Co się zmieniło?
- Naprawiono pixelwalk na samochodzie na B.
- Naprawiono pixelwalk na spawnie terro.
- Poprawiono kolor nieba.
- Przesunięto słup elektryczny na A do zewnątrz.
- Naprawiono miejsce, które można było przestrzelić na A.
- Naprawiono miejsce, które można było przestrzelić długiej.
- Naprawiono model skrzyni na CT spawnie.
- Naprawiono możliwość podpalenia osób z gali, poprzez CT spawn.
- Poprawiono skybox nad galą.
- Poprawiono znaki w języku arabskim.
- Wymieniono starą skrzynę z górnych tuneli.
- Usunięto modele na gali, które wyglądały jak głowa gracza.
- Przesunięto linię zielonego malowidła na Cat Boost.
- Przesunięto palmę, która mogła być pomylona z graczem na gali.
- Dachy kolidują teraz z granatami.
- Poprawiono kolory samochodów.
- Poprawiono skrzynie na długiej.
- Poprawiono powierzchnie z brezentu.
- Przestrzeliwanie brezentu będzie teraz tak samo efektywne jak przestrzeliwanie powierzchni leżących pod nim.
- Dodano kolizję na dole parapetów.
- Usunięto zepsutą kolizję 256/256_short.
- Naprawiono lukę w 56x90_01 oknie.
- Przesunięto samochód na długiej.
- Naprawiono przekrzywioną drewnianą sforę, która zatrzymywała graczy w oknie.
- Naprawiono błąd oświetlenia w oknie.
- Przesunięto drzwi do wewnątrz i usunięto cieniowanie budynku na A.
- Przytulanie do ściany na schodach nie będzie powodowało spowolnienia.
- Przesunięto kolumnę w górnym tunelu.
- Naprawiono przestrzeliwanie rekwizytów na B.
- Przesunięto rusztowanie we wnęce na B.
- Naprawiono betonowe schody.
- Naprawiono lustrzane odbicie znaku na T spawnie.
- Zmieniono kolor beczek.