Dziś w życie wejdzie kolejna aktualizacja, sygnowana numerem 59. Wnosi ona jak zwykle kolejne usprawnienia, trochę zmian map oraz nowego bohatera.

  • W świecie Czempionów Królestwa pojawia się Talus ze Ska’drin. Więcej do przeczytania tutaj.

  • Wprowadzenie dogrywek w trybie Onslaught.
  • Akcesoria Makoa zostały zmienione z oczu na skorupę.
  • Użyte karty w talii zmieniają kolor na szary.
  • Włączono automatyczne linie głosow „ulecz mnie” i „snajper”.
  • Zaimplementowanie skalowanie rozdzielczości na DX11.
  • Jeżeli ktoś opuści mecz, reszta graczy zostanie o tym poinformowana.
  • Dodano wiadomość informującą o błędzie tworzenia poczekalni.
  • Dodano dźwięk wiadomości oraz zaproszeń.
  • Muzyka Reave Meave jest wyciszana tym samym suwakiem co reszta muzyki.
  • Czat nie utrzymuje się po wyjściu z gry.
  • Talie będą automatycznie przybierały nazwę pierwszej wybranej karty.
  • Usprawnienia w poruszaniu się na wierzchowcu.

Błędy:

  • Naprawiono błąd, przez który Friends Forever Silver dostawali zbyt dużo złota.
  • Naprawiono niekonsekwentne nagrody punktów VIP.
  • Naprawiono błąd powodujący nieprzechodzenie uleczeń przez tarcze.
  • Naprawiono odwrócone tabele.
  • Naprawiono błąd, przez który przeciwnicy otrzymywali punkty za śmieci od otoczenia.
  • Naprawiono spowolnienie Oppressor Mines.

  • Jaguar Falls – usunięto dwa filary obok miejsca odrodzenia graczy.
  • Frozen Guard – poszerzono górną ścieżkę do oskrzydlania, umożliwiono przelecenie nad drzewami w tym miejscu oraz usunięto niepotrzebne przeszkody przy schodach.
  • Timber Mill – usunięto niektóre osłony na dachach.
  • Brightmarsh – poszerzono miejsce odradzania się graczy.

  • Androxus:
    Revolver – jest półautomatyczny, maksymalny fire rate zwiększony z 0.5s na 0.36 sekundy. Obrażenia zmniejszone z 600 na 580. Zwiększono rozrzut.
  • Inara:
    Stone Spear – odstęp między strzałami zmniejszony z 0.2 na 0.15. Spowolnienie zmniejszone z 40% na 30% i jego czas zmniejszony z 0.8s na 0.5s.
  • Kinessa:
    Naprawiony błąd związany z akcesoriami.
  • Lian:
    Presence – naprawiono błąd, przez który obrażenia nie były interpretowane jako obszarowe.
    Grace – naprawiono błąd, przez który obrażenia nie były interpretowane jako bezpośrednie.
  • Skye:
    Podgłośniono dźwięk wychodzenia z niewidzialności ze skinem Kunoichi.
  • Strix:
    Naprawiono błąd, przez który Strix nie kupował przedmiotów automatycznie.
    Naprawiono błąd, przez który niewidzialność przerywała strzał.
  • Tyra:
    Nade Luncher – zwiększono rozmiar o 16% i prędkość z 270 na 400.
  • Torvald:
    Życie zmniejszone z 5000 do 3500.
    Gauntlet – od teraz strzela pociskami co 0.25s do 200 obrażeń.
    Recharge – nie wysysa przeciwnych tarcz, przeniesiono na klawisz F.
    Runic Blast – usunięto.
    Nullify – łączy się z przeciwnikiem na 2.5 sekundy, zadając 800 obrażeń i wyciszając go.
  • Zhin:
    Poprawiono błąd z opóźnieniem możliwości walki po użyciu kontry.