Dziś w życie wejdzie kolejna aktualizacja, sygnowana numerem 59. Wnosi ona jak zwykle kolejne usprawnienia, trochę zmian map oraz nowego bohatera.
- W świecie Czempionów Królestwa pojawia się Talus ze Ska’drin. Więcej do przeczytania tutaj.
- Wprowadzenie dogrywek w trybie Onslaught.
- Akcesoria Makoa zostały zmienione z oczu na skorupę.
- Użyte karty w talii zmieniają kolor na szary.
- Włączono automatyczne linie głosow „ulecz mnie” i „snajper”.
- Zaimplementowanie skalowanie rozdzielczości na DX11.
- Jeżeli ktoś opuści mecz, reszta graczy zostanie o tym poinformowana.
- Dodano wiadomość informującą o błędzie tworzenia poczekalni.
- Dodano dźwięk wiadomości oraz zaproszeń.
- Muzyka Reave Meave jest wyciszana tym samym suwakiem co reszta muzyki.
- Czat nie utrzymuje się po wyjściu z gry.
- Talie będą automatycznie przybierały nazwę pierwszej wybranej karty.
- Usprawnienia w poruszaniu się na wierzchowcu.
Błędy:
- Naprawiono błąd, przez który Friends Forever Silver dostawali zbyt dużo złota.
- Naprawiono niekonsekwentne nagrody punktów VIP.
- Naprawiono błąd powodujący nieprzechodzenie uleczeń przez tarcze.
- Naprawiono odwrócone tabele.
- Naprawiono błąd, przez który przeciwnicy otrzymywali punkty za śmieci od otoczenia.
- Naprawiono spowolnienie Oppressor Mines.
- Jaguar Falls – usunięto dwa filary obok miejsca odrodzenia graczy.
- Frozen Guard – poszerzono górną ścieżkę do oskrzydlania, umożliwiono przelecenie nad drzewami w tym miejscu oraz usunięto niepotrzebne przeszkody przy schodach.
- Timber Mill – usunięto niektóre osłony na dachach.
- Brightmarsh – poszerzono miejsce odradzania się graczy.
- Androxus:
Revolver – jest półautomatyczny, maksymalny fire rate zwiększony z 0.5s na 0.36 sekundy. Obrażenia zmniejszone z 600 na 580. Zwiększono rozrzut. - Inara:
Stone Spear – odstęp między strzałami zmniejszony z 0.2 na 0.15. Spowolnienie zmniejszone z 40% na 30% i jego czas zmniejszony z 0.8s na 0.5s. - Kinessa:
Naprawiony błąd związany z akcesoriami. - Lian:
Presence – naprawiono błąd, przez który obrażenia nie były interpretowane jako obszarowe.
Grace – naprawiono błąd, przez który obrażenia nie były interpretowane jako bezpośrednie. - Skye:
Podgłośniono dźwięk wychodzenia z niewidzialności ze skinem Kunoichi. - Strix:
Naprawiono błąd, przez który Strix nie kupował przedmiotów automatycznie.
Naprawiono błąd, przez który niewidzialność przerywała strzał. - Tyra:
Nade Luncher – zwiększono rozmiar o 16% i prędkość z 270 na 400. - Torvald:
Życie zmniejszone z 5000 do 3500.
Gauntlet – od teraz strzela pociskami co 0.25s do 200 obrażeń.
Recharge – nie wysysa przeciwnych tarcz, przeniesiono na klawisz F.
Runic Blast – usunięto.
Nullify – łączy się z przeciwnikiem na 2.5 sekundy, zadając 800 obrażeń i wyciszając go. - Zhin:
Poprawiono błąd z opóźnieniem możliwości walki po użyciu kontry.