Niedawno pisaliśmy, że Valve pracuje nad systemem VACnet i prosi o większą pomoc przy wykonywaniu spraw Overwatch. Dziś dowiadujemy się dlaczego.
- Dodano wytłumaczenie w końcowej karcie Overwatch przy opcji griefing, które miałoby wskazywać, że gracz może być ukarany za nie uczestniczenie w meczu przez większość czasu.
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał wyświetlanie przedmiotów z nieużywanego rynsztunku.
- Dodano wsparcie dla asynchronicznego ładowania nazw nadawców prezentów.
- Po nałożeniu na broń naklejki, której nie można było jeszcze sprzedawać, ograniczenie przejdzie na broń.
- Oferty ograniczone czasowo będą od teraz dostępne dla osób włączających grę.
- Oferty ograniczone czasowo będą uzupełniane po zakupie jednej z nich.
- Dodano wtyczkę IServerTools::CreateItemEntityByName.
- Naprawiono błędy związane z CL_ReadPreserveEnt: u.m_nNewEntity == MAX_EDICTS.
- Powiększono pojemność chińskich serwerów.