Niedawno pisaliśmy, że Valve pracuje nad systemem VACnet i prosi o większą pomoc przy wykonywaniu spraw Overwatch. Dziś dowiadujemy się dlaczego.

  • Dodano wytłumaczenie w końcowej karcie Overwatch przy opcji griefing, które miałoby wskazywać, że gracz może być ukarany za nie uczestniczenie w meczu przez większość czasu.

  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał wyświetlanie przedmiotów z nieużywanego rynsztunku.
  • Dodano wsparcie dla asynchronicznego ładowania nazw nadawców prezentów.
  • Po nałożeniu na broń naklejki, której nie można było jeszcze sprzedawać, ograniczenie przejdzie na broń.

  • Oferty ograniczone czasowo będą od teraz dostępne dla osób włączających grę.
  • Oferty ograniczone czasowo będą uzupełniane po zakupie jednej z nich.

  • Dodano wtyczkę IServerTools::CreateItemEntityByName.
  • Naprawiono błędy związane z CL_ReadPreserveEnt: u.m_nNewEntity == MAX_EDICTS.
  • Powiększono pojemność chińskich serwerów.