Team Kinguin odpada z zamkniętych kwalifikacji do DreamHacka Open Montreal. Polska drużyna przegrała w półfinale z HellRaisers wynikiem 2:1. Międzynarodowy skład o końcowy sukces powalczy ze Space Soldiers.

Proces wybierania map:

  1. European Union HellRaisers odrzuca Nuke
  2. Poland Team Kinguin odrzuca Train
  3. European Union HellRaisers wybiera Cobblestone
  4. Poland Team Kinguin wybiera Overpass
  5. European Union HellRaisers odrzuca Inferno
  6. Poland Team Kinguin odrzuca Mirage
  7. Mapa decydująca: Cache
  • de_Cobblestone – European Union HellRaisers 7:16 Poland Team Kinguin

Team Kinguin rozpoczął mapę po stronie atakującej i od razu zaprezentował dobry atak w pistoletówce. Polska formacja odskoczyła na trzy punkty po solidnych potyczkach anty force i anty eco. Pierwszy full także wpadł na konto terrorystów, lecz chwilę później nie poradzili sobie oni w teoretycznie łatwiejszej sytuacji, ponieważ gdy ich oponent posiadał słabszy ekwipunek. Jak się okazało, ten błąd tylko wzmocnił drużynę Hypera, gdyż jej rewanż był błyskawiczny. HellRaisers odpowiedziało dopiero przy stanie 1:6. Międzynarodowy skład nie ponowił jednak swojego sukcesu i został zresetowany. Zepsucie ekonomii rywala pomogło Kinguin zapewnić sobie zwycięstwo tej połowy Cobblestone'a. Wydawało się, że przewaga będzie rosła, lecz gdy na tablicy wyników widniało 9:2, Patrik 'Zero' Žúdel popisał się clutchem 1 vs 3. To pomogło antyterrorystom w rozpoczęciu comebacku. Dobrej passy nie udało się dociągnąć do końca pierwszej części mapy. Polacy zgarnęli piętnastą rundę i po stronie broniącej prowadzili 10:5.

Druga pistoletówka poszła po myśli Teamu Kinguin i wydawało się, że ich przewaga spokojnie wzrośnie do ośmiu oczek. Przy wyniku 12:5 antyterroryści nie odparli jednak ataku rywala, który posiadał o wiele gorszy ekwipunek. Zawodnicy atakujący byli dalecy od przejęcia inicjatywy i po wygraniu force'a jeszcze tylko raz pokazali skuteczny atak. Później na zwycięską ścieżkę powrócił polski skład. Najpierw zapewnił sobie aż osiem punktów mapowych, a moment po tym zakończył Cobblestone'a pewnym triumfem 16:7.

  • de_Overpass – European Union HellRaisers 16:9 Poland Team Kinguin

Ta mapa rozpoczęła się od wygranej przez Kinguin pistoletówki. Antyterroryści zostali jednak szybko przełamani przez rywala. Moment później nastąpiła wymiana jeden za jeden, a po niej to HellRaisers jako pierwsze zdobyło dwa punkty z rzędu i zyskało ekonomiczną przewagę. To pozwoliło stronie atakującej odskoczyć na 4:2. Wtedy Polacy się zrewanżowali, lecz po odbiciu bombsite'u A zachowali tylko jedną broń. Na efekty słabej sytuacji finansowej nie trzeba było czekać długo. Odpowiedź międzynarodowej formacji była błyskawiczna i rozpoczęło to kolejną dobrą passę. Po okresie solidnych ataków zapewniła ona sobie zwycięstwo pierwszej połowy na poziomie 8:3. Jak się okazało, to wszystko, na co było stać ten zespół. Team Kinguin uzyskał pełne wyposażenie i wkroczył na właściwe tory. Polska ekipa nie oddała już ani jednego punktu i zakończyła tę część Overpassa minimalnie przegrywając 7:8.

Druga pistoletówka wpadła na konto HellRaisers, a wygranie potyczek z lepszym uzbrojeniem pozwoliło im uciec z wynikiem na 11:7. Po tym nastąpiła wymiana jeden za jeden, co w gorszej sytuacji ekonomicznej postawiło Kinguin. Okres dobrej gry przyniósł terrorystom aż siedem rund mapowych. Wykorzystali drugą możliwą szansę i zwyciężyli pick przeciwnika 16:9.

  • de_Cache – European Union HellRaisers 16:10 Poland Team Kinguin

Polacy po wygraniu nożówki zdecydowali się rozpocząć Cache'a po stronie broniącej i odpłaciło się to, gdyż od razu zdobyli pistoletówkę. W świetnym stylu zwyciężyli również potyczki z przewagą ekwipunku i po trzech rundach na koncie HellRaisers widniał zaledwie jeden frag. Skład ten doszedł do głosu, gdy dostał w dłonie karabiny. Po oddaniu jednego punktu przy wyniku 2:3, później udało mu się już wyrównać na poziomie 4:4. Następny okres pierwszej połowy to dominacja terrorystów. Zapewnili sobie zwycięstwo tej części Cache'a prowadzeniem 8:5. Co więcej, ich dobra passa trwała do końca, dzięki czemu na swoją stronę broniącą wchodzili z przewagą pięciu rund.

Druga pistoletówka to kolejny sukces HellRaisers, a wygranie starcia anty eco pozwoliło im odskoczyć na siedem punktów. Pojedynek na fullu to dobra odpowiedź ze strony Teamu Kinguin. Polska formacja została jednak szybko przełamana. Po tym nastąpiła kolejna wymiana jeden za jeden, co przybliżyło antyterrorystów do końcowego triumfu. Zespół Hypera rozpoczął walkę o comeback przy wyniku 7:14 na jego niekorzyść. Zaprezentował on trzy skuteczne ataki przed następnym rewanżem. Po dobrej obronie skład DeadFoxa zapewnił sobie pięć rund meczowych. Wykorzystał pierwszą szansę i wyeliminował Kinguin dzięki zwycięstwu 16:10.