Hi-Rez Studios nie próżnuje. Wprowadza do gry kolejną postać, tym razem jest to wysłannik niebios – Jenos, a dodatkowo wprowadza kolejne zmiany do gry.

  • Jenos, Wyniesiony – szczegóły tutaj.

  • Legendarny Wzmocniony Klucz do skrzyń promieniujących będzie od gwarantował unikalne przedmioty oraz co najmniej jeden przedmiot legendarny.
  • Darmowi bohaterowi to: Cassie, Fernando, Pip, Skye i Wiktor.
  • Dodano rotację dodatkowych darmowych bohaterów.
  • W tym tygodniu w rotacji znajdą się: Ruckus, Drogoz, Lex i Ying.

  • Mecze niestandardowe będą teraz sortowane alfabetycznie.
  • Naprawiono błąd, przez który zmienianie bohaterów na strzelnicy powodowało pozbawienie efektów kart legendarnych.
  • Naprawiono błąd powodujący niemożność wyboru karty legendarnej i wyposażenia po późnym załadowaniu do meczu.
  • Naprawiono błąd, przez który Evie mogła teleportować się gdy była uziemiona.
  • Naprawiono źle ekwipujące się spreje.
  • Naprawiono błąd, przez który Lian wystrzeliwała dwukrotnie podczas umiejętności Grace.
  • Naprawiono źle pokazujące się karty legendarne Lian.
  • Naprawiono błąd, przez który informacja o przejęciu punktu wyświetlała się za długo.
  • Naprawiono błąd związany z pakietem fundatora i esencją za niego.
  • Naprawiono znikający czat na koniec meczu.
  • Naprawiono błąd z brakiem osiągnięcia za 30 poziom konta spowodowany aktualizacją OB54.
  • Małe porządki w sklepie.
  • Naprawienie błędów Strzelnicy.

  • Nowa mapa trybu oblężenie – Splitstone Quarry.

  • Barik:
    Failsafe – nie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Rocket Boots są dostępne.
  • Buck:
    Net Shot – czas odnowienia zredukowany z 14 sekund na 12 sekund.
  • Cassie:
    Somersault – nie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Dodge Roll będzie dostępna.
  • Drogoz:
    Fire Spit – zmniejszono zasięg, od którego zaczyna spadać z promienia 70% do 50%.
    Survival – ninie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Thrust będzie dostępny.
  • Evie:
    Blink – umiejętność powinna być bardziej responsywna podczas gry na dużym pingu.
  • Fernando:
    Maksymalne zdrowie zmniejszone z 5500 do 5000.
    Unstoppable Force – naprawiono błąd, przez który nie był nakładany pełny odrzut.
  • Grohk:
    Shock Pulse – nie uderza postaci w ukryciu.
  • Grover:
    Maksymalne zdrowie zmniejszone z 3000 do 2700.
    Over Groth – nie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Vice będzie dostępne.
  • Kinessa:
    Teleporter – umiejętność powinna być bardziej responsywna podczas gry na dużym pingu.
  • Makoa:
    Cannon – zwiększono minimalne obrażenia z 30% do 40%.
    Ancient Rage – ataki uważane są teraz jako podstawowy atak.
    Ebb and Flow – nie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Shell Spin będzie dostępna.
  • Lex:
    Requip i Restock – nie będzie przechodzić w czas oczekiwania gdy Lex będzie miał pełen magazynek.
  • Sha Lin:
    Impaler Arrow – naprawiono złe działanie odrzutu i ogłuszenia.
  • Skye:
    Wrist Crossbow – zredukowano niecelność z 90% do 94%. Zwiększono minimalne obrażenia z 15% do 30%. Zmniejszono zasięg, od którego zaczyna się redukcja obrażeń. Zmniejszono obrażenia z 150 do 140 obrażeń.
  • Viktor:
    Assault Rifle – zwiększono amunicję z 25 do 30.
    Frag Granade – zmniejszono obrażenia zadawane samemu sobie z 250 do 100. Zwiększono zasięg obrażeń z 25 do 30.
  • Zhin:
    Counter – obrażenia zadawane w czasie nie mogą być skontrowane.