Hi-Rez Studios nie próżnuje. Wprowadza do gry kolejną postać, tym razem jest to wysłannik niebios – Jenos, a dodatkowo wprowadza kolejne zmiany do gry.
- Jenos, Wyniesiony – szczegóły tutaj.
- Legendarny Wzmocniony Klucz do skrzyń promieniujących będzie od gwarantował unikalne przedmioty oraz co najmniej jeden przedmiot legendarny.
- Darmowi bohaterowi to: Cassie, Fernando, Pip, Skye i Wiktor.
- Dodano rotację dodatkowych darmowych bohaterów.
- W tym tygodniu w rotacji znajdą się: Ruckus, Drogoz, Lex i Ying.
- Mecze niestandardowe będą teraz sortowane alfabetycznie.
- Naprawiono błąd, przez który zmienianie bohaterów na strzelnicy powodowało pozbawienie efektów kart legendarnych.
- Naprawiono błąd powodujący niemożność wyboru karty legendarnej i wyposażenia po późnym załadowaniu do meczu.
- Naprawiono błąd, przez który Evie mogła teleportować się gdy była uziemiona.
- Naprawiono źle ekwipujące się spreje.
- Naprawiono błąd, przez który Lian wystrzeliwała dwukrotnie podczas umiejętności Grace.
- Naprawiono źle pokazujące się karty legendarne Lian.
- Naprawiono błąd, przez który informacja o przejęciu punktu wyświetlała się za długo.
- Naprawiono błąd związany z pakietem fundatora i esencją za niego.
- Naprawiono znikający czat na koniec meczu.
- Naprawiono błąd z brakiem osiągnięcia za 30 poziom konta spowodowany aktualizacją OB54.
- Małe porządki w sklepie.
- Naprawienie błędów Strzelnicy.
- Nowa mapa trybu oblężenie – Splitstone Quarry.
- Barik:
Failsafe – nie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Rocket Boots są dostępne. - Buck:
Net Shot – czas odnowienia zredukowany z 14 sekund na 12 sekund. - Cassie:
Somersault – nie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Dodge Roll będzie dostępna. - Drogoz:
Fire Spit – zmniejszono zasięg, od którego zaczyna spadać z promienia 70% do 50%.
Survival – ninie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Thrust będzie dostępny. - Evie:
Blink – umiejętność powinna być bardziej responsywna podczas gry na dużym pingu. - Fernando:
Maksymalne zdrowie zmniejszone z 5500 do 5000.
Unstoppable Force – naprawiono błąd, przez który nie był nakładany pełny odrzut. - Grohk:
Shock Pulse – nie uderza postaci w ukryciu. - Grover:
Maksymalne zdrowie zmniejszone z 3000 do 2700.
Over Groth – nie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Vice będzie dostępne. - Kinessa:
Teleporter – umiejętność powinna być bardziej responsywna podczas gry na dużym pingu. - Makoa:
Cannon – zwiększono minimalne obrażenia z 30% do 40%.
Ancient Rage – ataki uważane są teraz jako podstawowy atak.
Ebb and Flow – nie będzie przechodzić w czas odnowienia, gdy Shell Spin będzie dostępna. - Lex:
Requip i Restock – nie będzie przechodzić w czas oczekiwania gdy Lex będzie miał pełen magazynek. - Sha Lin:
Impaler Arrow – naprawiono złe działanie odrzutu i ogłuszenia. - Skye:
Wrist Crossbow – zredukowano niecelność z 90% do 94%. Zwiększono minimalne obrażenia z 15% do 30%. Zmniejszono zasięg, od którego zaczyna się redukcja obrażeń. Zmniejszono obrażenia z 150 do 140 obrażeń. - Viktor:
Assault Rifle – zwiększono amunicję z 25 do 30.
Frag Granade – zmniejszono obrażenia zadawane samemu sobie z 250 do 100. Zwiększono zasięg obrażeń z 25 do 30. - Zhin:
Counter – obrażenia zadawane w czasie nie mogą być skontrowane.