Aktualizacja OB54 wprowadzi naprawdę sporo zmian do gry. Pierwszą z nich jest gruntowna przebudowa legendarnych kart. Kolejną jest zmiana w ekonomii gry oraz cen czempionów.

  • Usprawnienia poczekalni meczowych:
    Możliwość zakupienia dowolnych kolekcji.
    Możliwość podglądu mapy.
  • Nowe powiadomienia w centrum aktywności.
  • Dodano filtr „czempioni” w sklepie.
  • Dodano nową opcję włączania przybliżenia na takich postaciach jak Victor i Kinessa. Przybliżenie będzie można włączyć w tryb ciągły, który wyłącza się dopiero po ponownym kliknięciu przycisku.

  • Naprawiono błąd w wyborze postaci, gdzie czasami wybór innego gracza blokował Tobie wybór postaci.
  • Naprawiono błąd związany z przyśpieszaczem, który pokazywał złą ilość dni.
  • Naprawiono skórki maestrii, które czasami nie chciały się wyekwipować.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie ikonki niezakupionego czempiona, mimo że został on kupiony.

  • Gracze będą mogli zebrać nagrody z trybu treningowego do 13 poziomu konta.
  • Szturm – drużyny będą dostawały dodatkowy czas odrodzenia w zależności od tego ile punktów posiadają.

  • Promienna skrzynia – zwiększono szansę na trafienie skórek o 33%.
  • Poziomy konta – zmniejszono wartość doświadczenia potrzebnego na uzyskanie poziomów od 1 do 50.
  • Koszt kart:
    Karty legendarne kosztują teraz 10,000 esencji.
    Epickie karty kosztują teraz 4,000 esencji.
    Niezwykłe karty kosztują teraz 1,000 esencji.
    Zwykłe karty kosztują teraz 350 esencji.
  • Bonus za codziennie logowanie:
    Za czwarty dzień dostanie się 250 esencji zamiast 350 złota.
    Za piąty dzień dostanie się 500 esencji zamiast 500 złota.
    Za szósty dzień dostanie się 1000 esencji zamiast 15 kryształów.
  • Tygodniowe questy będą dawać teraz 1250 złota, lecz wymagać będą 5 gier.
  • Podniesiono ceny czempionów:
    Z 7,500 do 12,500 sztuk złota.
    Z 5,000 na 7,500 sztuk złota.
    Z 4,000 na 5,000 sztuk złota.
  • Podniesiono ceny zwykłych i niezwykłych cen skórek.

  • Androxus
    Poprawiono błąd związany z przeładowywaniem na skórce Steam Demon.
    Poprawiono błąd z umiejętnością ostateczną skórki Steam Deamon.
    Dark Stalker – od teraz zadawać będzie 30% więcej obrażeń oponentom, którzy mają mniej niż 40% punktów zdrowia.
    Revolver – naprawiono błąd powodujący złe zadawanie obrażeń.
  • Ash
    Burst Cannon – pociski będą teraz wybuchać w danej odległości od przeciwnika.
    Fortress Breaker – zwiększono rozmiar tarczy o 50%.
  • Barik
    Tinkerin – broń strzela teraz jednym pociskiem zadającym do 650 obrażeń.
  • Buck
    Bounce House – wyskok zada teraz 450 obrażeń i odrzuci przeciwników o 35 jednostek od miejsca lądowania.
    Heroic Leap – nie zadaje obrażeń.
    Ensnare – bonus do obrażeń zwiększony do 60%.
  • Bomb King
    Accelerant – Grumpy bomb wybucha teraz o 50% szybciej.
    Demolition – efekty umiejętności przechodzą teraz przez tarcze.
  • Cassie
    Impulse – zmniejsza czas oczekiwania na Blast Shot o 2 sekundy.
    Big Game – po trafieniu przeciwnika strzałek disengage kolejne strzały zadawać będą procentowe obrażenia (5%) zależne od poziomu zdrowia przeciwnika.
  • Drogoz
    W.Y.R.M – zmniejszono prędkość lotu z 65% do 40%.
  • Evie
    Over the Moon – zadaje 20% więcej obrażeń przez 3 sekundy po zakończeniu lotu.
    Reprieve – leczenie zmniejszone z 600/s na 300/s.
  • Fernando
    Fireball – zwiększono prędkość poruszania się ze 140 do 180 oraz zmniejszono czas oczekiwania z 9 sekund do 6 sekund.
  • Grover
    Vine – poprawiono błąd związany z kontrolerem.
    Ferocity – zwiększono skalowanie obrażeń z 30% do 60%.
    Blossom – nie będzie uzdrawiał przyzwanych obiektów.
  • Inara
    Treacherous Ground – zwiększona odległość działania obelisku o 50%.
    Tremors – zmniejsza czas oczekiwania na Impasse o 80%, tak długo aż nie zostanie zniszczony.
  • Lex
    Magnums – naprawiono błąd związany ze zmianą koloru przeciwników.
    In Pursuit – poprawiono opis umiejętności.
    Discovery – zadaje 20% więcej obrażeń swojemu celowi oraz zmniejsza czas oczekiwania na Reribution o 15 sekund.
  • Maeve
    Car Burglar – zadaje teraz 30% więcej obrażeń pierwszym atakiem po umiejętności.
  • Makoa
    Leviathan – dostaje odporność na kontrolę tłumu podczas umiejętności ostatecznej.
  • Mal'Damba
    Spirit's Chosen – zawsze nakłada efekt umiejętności.
    Wekonos Wrath – Snake Toss zadaje teraz dodatkowe 500 obrażeń.
    Snake Toss – zadaje zawsze 200 obrażeń.
  • Pip
    Acrobatics – Weightless usuwa efekty kontroli tłumu i nadaje na nie odporność.
  • Ruckus
    Overdrive – zadaje teraz do 30% obrażeń więcej, bazując na obecnym poziomie zdrowia.
    Fuel Reserves – zwiększa zasięg umiejętności o 7/14/21/28%.
  • Seris
    Soul Orb – zwiększono zasięg zadający obrażenia z 2.5 do 3.
  • Sha Lin
    Planted – poprawiono opis umiejętności.
    Desert Shadow – zadaje 30% obrażeń więcej wychodząc z niewidzialności.
    Shifting Sands – zabicie przeciwnika spowoduje reset czasu oczekiwania umiejętności Planted.
  • Torvald
    Direct Current – Runic Blast zadaje teraz 500 obrażeń.
  • Tyra
    Fire Bomb – zadaje obrażenia przyzwanym przedmiotom.
    Hunting Party – wartość zwiększona z 15% do 25%.
  • Zhin
    Counter – poprawiono błąd powodujący odbicie umiejętności ostatecznej Drogoza.