Spotkanie mousesports kontra Tengri to piąty mecz dzisiejszego dnia. Dotychczas wszystkie pojedynki były niezwykle zaciekłe. Czy tak będzie i tym razem?

Proces odrzucania map:

  1. Kazakhstan Tengri odrzuca Nuke
  2. European Union mousesports odrzuca Overpass
  3. Kazakhstan Tengri odrzuca Cache
  4. European Union mousesports odrzuca Mirage
  5. Kazakhstan Tengri odrzuca Train
  6. European Union mousesports odrzuca Cobblestone
  7. Pozostaje Inferno
  • Mapa de_Inferno – European Union mousesports 16:1 Kazakhstan Tengri

Mousesports okazało się lepsze w pistoletówce. W drugiej rundzie zaskoczyli chyba każdego widza, ponieważ mimo lepszych zasobów pieniężnych, zainwestowali wyłącznie w TEC-9. Zdobyli kolejne dwa punkty, lecz terroryści wciąż nie zdecydowali się kupować karabinów. Pozostali przy pistoletach, a mimo to nie mieli żadnych problemów z pokonaniem swoich przeciwników. To zdecydowanie zaskoczyło Kazachów, ponieważ nie wiedzieli jak bronić się przed szybkimi atakami myszy. Mousesports zdecydowało się zakupić karabiny dopiero w szóstej rundzie. Od tego momentu ekipa oskara stała się wręcz niepowstrzymana. Pomimo różnych wariantów obron, ustawień i skrótów Tengri było całkowicie bezradne wobec bezbłędnych ataków Myszy. Nawet jeśli udało im się zdobyć przewagę na początku rundy, to mousesports nagle wchodziło na bombsite i wykonywało błyskawiczną egzekucję na swoich oponentach. Do tej pory na kwalifikacjach do Majora PGL przyszło nam oglądać same bardzo wyrównane spotkania, lecz ten mecz był całkowitą odwrotnością słowa „wyrównane”. Tengri w pierwszej połowie nie zdołało wygrać ani jednej rundy.

Po zmianie stron Kazachy zdobyli swój pierwszy punkt w pistoletówce. Oni zdecydowali się zakupić karabiny i to okazało się błędem. Przegrali w kolejnej rundzie, oddając Inferno przeciwnikom wynikiem 16:1.

Jeżeli szukacie więcej informacji, to zajrzyjcie tutaj, a na transmisję zapraszamy oczywiście do Izaka!