Spotkanie mousesports kontra Tengri to piąty mecz dzisiejszego dnia. Dotychczas wszystkie pojedynki były niezwykle zaciekłe. Czy tak będzie i tym razem?
Proces odrzucania map:
Tengri odrzuca Nuke
mousesports odrzuca Overpass
Tengri odrzuca Cache
mousesports odrzuca Mirage
Tengri odrzuca Train
mousesports odrzuca Cobblestone
- Pozostaje Inferno
- Mapa de_Inferno –
mousesports 16:1
Tengri
Mousesports okazało się lepsze w pistoletówce. W drugiej rundzie zaskoczyli chyba każdego widza, ponieważ mimo lepszych zasobów pieniężnych, zainwestowali wyłącznie w TEC-9. Zdobyli kolejne dwa punkty, lecz terroryści wciąż nie zdecydowali się kupować karabinów. Pozostali przy pistoletach, a mimo to nie mieli żadnych problemów z pokonaniem swoich przeciwników. To zdecydowanie zaskoczyło Kazachów, ponieważ nie wiedzieli jak bronić się przed szybkimi atakami myszy. Mousesports zdecydowało się zakupić karabiny dopiero w szóstej rundzie. Od tego momentu ekipa oskara stała się wręcz niepowstrzymana. Pomimo różnych wariantów obron, ustawień i skrótów Tengri było całkowicie bezradne wobec bezbłędnych ataków Myszy. Nawet jeśli udało im się zdobyć przewagę na początku rundy, to mousesports nagle wchodziło na bombsite i wykonywało błyskawiczną egzekucję na swoich oponentach. Do tej pory na kwalifikacjach do Majora PGL przyszło nam oglądać same bardzo wyrównane spotkania, lecz ten mecz był całkowitą odwrotnością słowa „wyrównane”. Tengri w pierwszej połowie nie zdołało wygrać ani jednej rundy.
Po zmianie stron Kazachy zdobyli swój pierwszy punkt w pistoletówce. Oni zdecydowali się zakupić karabiny i to okazało się błędem. Przegrali w kolejnej rundzie, oddając Inferno przeciwnikom wynikiem 16:1.
Jeżeli szukacie więcej informacji, to zajrzyjcie tutaj, a na transmisję zapraszamy oczywiście do Izaka!