Digital Paradox zdołało zniszczyć pierwszy inhibitor w tym turnieju. Nie pomogło im to, jednak wygrać z Jasnym Gwintem, który awansował po tym spotkaniu na szóste miejsce.

Digital Paradox

Poland Bubnik – Fiora
Poland Bambao – Elise
Poland Arteemo – Twisted Fate
Poland Khazio – Lucian
Poland Luukk – Sejuani

vs.

Jasny Gwint

Jayce – Mush Poland
Lee Sin – Kermys Poland
Galio – Owen Poland
Caitlyn – ENS Poland
Zyra – kubYD Poland

 

Od początku spotkania wysokie tempo narzucił Kermys, które raz po raz podgryzał Bambao. To w końcu zaowocowało pierwszą krwią na jego konto, w której bardzo pomogła mu presja jaką na swojej lini wywierał Owen.

Bambao szybko pozbierał się po swojej śmierci i zaczął grać dookoła swojej górnej lini, co było bardzo dobrą decyzją, gdyż Bubnik szybko wykorzystał daną mu szansę. W między czasie na dolnej alei trwało zacięte starcie, z którego raz jedni raz drudzy wychodzi korzystniej.

Koniec końców do środkowego etapu lepiej przeszedł Jasny Gwint, jednak nie mieli oni możliwości odpowiedzenia na Bubnika, który samodzielnie pchał bocznie linie i miał ponad 60 stronników zabitych więcej od Musha. JG nie wytrzymując tej presji zdecydowało się wykorzystać ostatki swojej przewagi i zabić barona. To był błąd, gdyż nie dośc, że Digital Paradox ich przed tym powstrzymało to Bubnik zniszczył inhibitor.

DgPx stanęło przed największą szansą w tej edycji Polskiej Ligi Esportowej, żeby wygrać mapę. Zabrakło im, jednak cierpliwości, gdyż zamiast poczekać, aż stwory z dolnej lini wejdą do bazy przeciwnika to zaczęli od razu atakować barona. ENS dzięki temu dostał idealną pozycje do ostrzeliwania przeciwników. Jasny Gwint wygrał walkę i zdobył przewagę, za pomocą której chwilę później zakończyli spotkanie.

 

Jasny Gwint

Poland Mush – Fizz
Poland Kermys – Lee Sin
Poland Owen – Orianna
Poland ENS – Caitlyn
Poland kubYD – Zyra

vs.

Digital Paradox

Kennen – Bubnik Poland
Gragas – Bambao Poland
Lulu – Arteemo Poland
Ashe – Khazio Poland
Nami – Luukk Poland

Początek drugiej mapy to dosłownie dominacja Jasnego Gwintu, który przeważał w każdym aspekcie gry. Nie dośc, że Kermys robił o wiele więcej na mapie niż Bambao, to jeszcze Mush zabił w pojedynkę Bubnika. Mając pełną kontrole nad mapą zawodnicy JG zaczeli zgarniać kolejne wieże.

Gra najpewniej skończyłaby się w okolicach 20 minuty, gdyby nie doświadczenie Arteemo i Luukka, którzy byli w stanie odpowiedzieć na zbyt zachłanną grę rywali. Digital Paradox zdołało uspokoić spotkanie i zaczeli szukać możliwości wyłapywania przeciwników, żeby odrobić straty.

Złapany poza pozycją został za to Luukk, którego śmierć przyczyniła się do zdobycia Barona przez Jasny Gwint. Z tym wzmocnieniem zdołali wejść do bazy rywali i zakończyć spotkanie.