Zgodnie z planami, po dwóch tygodniach od pojawienia się w grze Ash, poznajemy kolejnego czempiona królestwa. Jest nim Zhin, wojownik władający płonącym mieczem.
Zhin na pierwszy rzut oka może wydawać się postacią walczącą wręcz za pomocą swojego miecza. Co prawda używa go do walki, lecz jest postacią atakującą z dystansu, a miecz wykorzystuje jako narzędzie do miotania płomieni. W teorii należy do grupy flank, czyli bohaterów oskrzydlających swoich oponentów, próbujących wyeliminować przeciwników trzymających się poza walką. Jego podstawowe ataki zadają sporo podstawowych obrażeń, jednak można ich używać tylko na małe lub średnie odległości. Ich największą zaletą jest to, że nie tracą swojej mocy wraz z przebytym dystansem. Dodatkowo posiada umiejętność blokującą wszystkie pociski łącznie z umiejętnościami ostatecznymi takich postaci jak Drogoz, Pip czy Seris. Przyjrzyjmy się im dokładniej.
Piekielne ostrze – miota płonącym olejem dwoma szybkimi ruchami zadającymi 450 obrażeń oraz jednym mocnym ruchem zadającym 700 obrażeń.
Kontra – przechodzi w pozycję kontrowania na następne dwie sekundy. Neguje wszystkie efekty oraz obrażenia, które zostaną zadane na wprost niego, odpowiadając atakiem wręcz zadającym 800 obrażeń.
Kłąb – Zhin zamienia się w kłąb dymu, dostaje dodatkowe 20% prędkości poruszania się i jest niewrażliwy na obrażenia przez następne 2,5 sekundy.
Młynek – naciera do przodu kręcąc mieczem i zadaje łącznie 2000 obrażeń w 1,5 sekundy.
Mściwość – pędzi do przodu i jeżeli natrafi na przeciwnika wyprowadzi serię ciosów wręcz zadającym 2000 obrażeń w 1,5 sekundy.
Gilotyna
Umiejętność Mściwość zabiera za każdym uderzeniem 25% maksymalnego życia przeciwnika. Dodatkowo zwiększa szybkość ładowania się umiejętności ostatecznej o 15%.
Odwet
Po skontrowaniu ataku pozostajesz w pozycji kontrującej i możesz jeszcze raz odpowiedzieć i zadać obrażenia.
Nie wygasnę
Zhin przywraca 60% swojego maksymalnego zdrowia podczas użycia umiejętności Kłąb.