Aktualizacja OB51 wprowadza nowe funkcje jeżeli chodzi o personalizacje czempionów. Przypadnie do gustu szczególnie tym, którzy lubią udoskonalać swoje umiejętności grając jedną postacią. Aktualizacja na serwerach pojawi się już jutro w godzinach porannych.

  • Zaprezentowana została Ash, Machina Wojny. Jest to nowa postać grająca w pierwszej linii. Posiada obrażenia obszarowe oraz umiejętność wykopywania przeciwników z punktu. Więcej o niej można przeczytać tutaj.

  • Champions Skins – reorganizacja skórek do postaci. Skórki wciąż będą mogły być zakładane pojedynczo i mieszane, lecz nabywać je będzie można w pakietach.
  • Nowa poczekalnia meczów – wszyscy członkowie drużyny będą stali na piedestale aby lepiej przedstawić kompozycję drużyny. Dodano również opcję włączenia automatycznych zakupów.
  • Zmiany w różnorodności i rzadkości modyfikacji – wprowadzono wersje premium kolorowań.
  • Usunięto możliwość przerabiania legendarnych i złotych kart na pył.
  • Wprowadzono informacje o automatycznym zakupie przedmiotu.
  • Udoskonalono pakiet głosowy komentatora Bomb King.

  • Enchant Key – klucz, dzięki któremu przy otworzeniu Promieniującej Skrzyni nie dostanie się duplikatów przedmiotów z gry.
  • Champion Skin Chest – skrzynia z całymi zestawami skórek do postaci. Jeżeli posiadasz jakąś część z zestawu, dostaniesz zwrot kosztu w esencji.
  • Weapon Chest – skrzynia z rzadkimi, epickimi i legendarnymi broniami.
  • Scarlet Charger – nowy wierzchowiec. Koszt 400 kryształów.

Nowa opcja, która wprowadza dodatkowe nagrody za osiąganie wyższych poziomów postaci: Drogoz, Lex, Maeve, Makoa, Tyra oraz Viktor. Lista nagród wygląda następująco:

  • Poziom 1: Skrzynia Promieniująca
  • Poziom 2: Skrzynia Promieniująca
  • Poziom 3: 500 złota
  • Poziom 4: 500 złota
  • Poziom 5: poza MVP
  • Poziom 6: Skrzynia Promieniująca
  • Poziom 8: Emotka
  • Poziom 10: skórka Obsidian Mastery
  • Poziom 12: Sprej
  • Poziom 15: skórka Cosmic Mastery
  • Poziom 20: Tytuł Czempiona

  • Androxus:
    Dark Stalker – wydłużono czas odnowienia skoków o 1 sekundę.
    Power of the Abyss – zmieniono redukcję czasu odnowienia z 25/50/75/100% na 20/40/60/80%.
  • Drogoz:
    Fusillade – zmniejszono bonus obrażeń za bezpośrednie trafienie z 50% na 35%.
    Booster – zredukowano wartość odnowienia o 17%.
  • Inara:
    Mother’s Grace – gwarantuje teraz odporność na kontrolę tłumu. Nie gwarantuje odporności na osłabienia.
    Earthen Guard – wzmacnia otrzymywane leczenie o 60%.
    Stone Spear – strzelanie powoduje zmniejszenie prędkości ruchu Inary o 40%.
  • Kinessa:
    Steady Aim – zwiększono czas między wzmocnionymi strzałami z 5 do 7 sekund.
  • Ruckus:
    Hexa Fire – nakłada teraz osłabienia na oponentów.
  • Seris:
    Convergence – zmniejszono ładowanie umiejętności ostatecznej o 15%.
  • Willo:
    Zwiększono zdrowie z 2000 do 2200.
    Blastflower – zwiększono dodatkowe obrażenia z 50 do 100, lecz nakładają się tylko do 3 razy.
    Scorn – zmniejszono czas wybuchu o 25%.
    Fae Flight – strzelanie podczas lotu nie zużywa amunicji.