Aktualizacja OB51 wprowadza nowe funkcje jeżeli chodzi o personalizacje czempionów. Przypadnie do gustu szczególnie tym, którzy lubią udoskonalać swoje umiejętności grając jedną postacią. Aktualizacja na serwerach pojawi się już jutro w godzinach porannych.
- Zaprezentowana została Ash, Machina Wojny. Jest to nowa postać grająca w pierwszej linii. Posiada obrażenia obszarowe oraz umiejętność wykopywania przeciwników z punktu. Więcej o niej można przeczytać tutaj.
- Champions Skins – reorganizacja skórek do postaci. Skórki wciąż będą mogły być zakładane pojedynczo i mieszane, lecz nabywać je będzie można w pakietach.
- Nowa poczekalnia meczów – wszyscy członkowie drużyny będą stali na piedestale aby lepiej przedstawić kompozycję drużyny. Dodano również opcję włączenia automatycznych zakupów.
- Zmiany w różnorodności i rzadkości modyfikacji – wprowadzono wersje premium kolorowań.
- Usunięto możliwość przerabiania legendarnych i złotych kart na pył.
- Wprowadzono informacje o automatycznym zakupie przedmiotu.
- Udoskonalono pakiet głosowy komentatora Bomb King.
- Enchant Key – klucz, dzięki któremu przy otworzeniu Promieniującej Skrzyni nie dostanie się duplikatów przedmiotów z gry.
- Champion Skin Chest – skrzynia z całymi zestawami skórek do postaci. Jeżeli posiadasz jakąś część z zestawu, dostaniesz zwrot kosztu w esencji.
- Weapon Chest – skrzynia z rzadkimi, epickimi i legendarnymi broniami.
- Scarlet Charger – nowy wierzchowiec. Koszt 400 kryształów.
Nowa opcja, która wprowadza dodatkowe nagrody za osiąganie wyższych poziomów postaci: Drogoz, Lex, Maeve, Makoa, Tyra oraz Viktor. Lista nagród wygląda następująco:
- Poziom 1: Skrzynia Promieniująca
- Poziom 2: Skrzynia Promieniująca
- Poziom 3: 500 złota
- Poziom 4: 500 złota
- Poziom 5: poza MVP
- Poziom 6: Skrzynia Promieniująca
- Poziom 8: Emotka
- Poziom 10: skórka Obsidian Mastery
- Poziom 12: Sprej
- Poziom 15: skórka Cosmic Mastery
- Poziom 20: Tytuł Czempiona
- Androxus:
Dark Stalker – wydłużono czas odnowienia skoków o 1 sekundę.
Power of the Abyss – zmieniono redukcję czasu odnowienia z 25/50/75/100% na 20/40/60/80%. - Drogoz:
Fusillade – zmniejszono bonus obrażeń za bezpośrednie trafienie z 50% na 35%.
Booster – zredukowano wartość odnowienia o 17%. - Inara:
Mother’s Grace – gwarantuje teraz odporność na kontrolę tłumu. Nie gwarantuje odporności na osłabienia.
Earthen Guard – wzmacnia otrzymywane leczenie o 60%.
Stone Spear – strzelanie powoduje zmniejszenie prędkości ruchu Inary o 40%. - Kinessa:
Steady Aim – zwiększono czas między wzmocnionymi strzałami z 5 do 7 sekund. - Ruckus:
Hexa Fire – nakłada teraz osłabienia na oponentów. - Seris:
Convergence – zmniejszono ładowanie umiejętności ostatecznej o 15%. - Willo:
Zwiększono zdrowie z 2000 do 2200.
Blastflower – zwiększono dodatkowe obrażenia z 50 do 100, lecz nakładają się tylko do 3 razy.
Scorn – zmniejszono czas wybuchu o 25%.
Fae Flight – strzelanie podczas lotu nie zużywa amunicji.