Minęło trochę czasu od zmiany w Team Kinguin, gdzie to hyper wrócił do aktywnej gry w drużynie. W poprzedniej kolejce zaliczyli remis. Czy dziś uda im się zgarnąć komplet punktów?

Proces odrzucania map:

  1. Poland Kinguin odrzuca Nuke
  2. Poland PACT black odrzuca Cache
  3. Poland Kinguin odrzuca Inferno
  4. Poland PACT black odrzuca Overpass
  5. Poland Kinguin wybiera Train
  6. Poland PACT black wybiera Mirage
  • Mapa Train – Poland Kinguin 16:1 Poland PACT Black

PACT mimo początkowej sporej przewagi w pistoletówce, gdzie doprowadzili do sytuacji czterech na dwóch, przegrali tą bardzo ważną rundę. Pingwinom zapewniło to świetny start po stronie terrorystów, dzięki szybkim trzem punktom. PACT nie udało się odbić bombsite'a nawet na pierwszy fullu. Zdecydowali się wpuścić przeciwników na BS-a i potem spróbować go odbić, lecz ta taktyka okazała się całkowicie nieskuteczna. Czarni stracili również piątą rundę mimo sytuacji dwóch na jednego, lecz rallen wykazał się sprytem obchodząc przeciwników. Po tym jak Kinguin wysunęło się na prowadzenie na wynik 7:0, PACT zdecydowało się wziąć przerwę taktyczną. Niestety nie przyniosła ona oczekiwanego skutku. Ekipa Peksona zdecydowanie gubiła się w swojej grze. Być może stres wdarł się w ich szeregi i uniemożliwiał grę na ich najwyższym poziomie. Nawet jeśli zdobywali wstępną przewagę to powtarzał się scenariusz z pierwszej rundy i Pingwiny zawsze obracały wszystko na swoją korzyść. Pierwszy punkt PACT zdobyło dopiero na wynik 10:1 i, co ciekawe, rozgrywali wtedy force'a. Chciałoby się powiedzieć, że była to runda na przełamanie, lecz raczej był to jednorazowa wpadka Kinguin. Pingwinki nie oddały do końca pierwszej połowy już ani jednego punktu, dzięki czemu przed zmianą stron prowadzili 14:1.

Druga pistoletówka wpadła również na konto Kinguin. Kolejna runda była już tylko formalnością i ekipa hypera zwyciężyła to spotkanie 16:1.