Lex, Ramię Sprawiedliwości – to nowa postać wśród Czempionów Królestwa. Jest nowym flankerem, czyli postacią niezwykle mobilną, posiadającą duże obrażenia, które potrafi zadać w krótkim czasie.

Lex, jak sam jego przydomek wskazuje, jest pewnego rodzaju stróżem prawa w świecie Realm. W grze przypisano mu rolę flankera i na pierwszy rzut oka może być niezłą kontrą na innych czempionów z tej roli. Wszystko przez zestaw umiejętności, którymi dysponuje, czyli:

Magnumy – Co 0.7 sekundy strzela z jednego z rewolwerów zadając do 700 obrażeń.

W pościgu – Automatycznie namierza najbliższego przeciwnika (lub przyzwane obiekty) i strzela w niego sześć razy zadając 1500 obrażeń w 1.5 sekundy.

Zemsta – Oznacza najbliższego wroga i go ujawnia. Jeżeli jest on w trakcie zdobywania wielu zabójstw, po przerwaniu dostaniemy bonusowe kredyty. Przeciwnik, który Cię zabije staje się nowym celem.

Ślizg bojowy – Wykonuje szybki ślizg przed siebie, podczas którego można strzelać.

Prawo – Po krótkiej chwili namierzenia zabija wszystkich przeciwników, których punkty zdrowia znajdują się poniżej 65%. Jeżeli przeciwnik ma więcej niż 65% HP, zostaje spowolniony na 1 sekundę i otrzymuje 600 obrażeń. Umiejętność może zostać zablokowana przez tarcze.

Heroizm (podstawowa)

Po użyciu Bojowego Ślizgu dostajesz dodatkowe 25% szybkości poruszania się na 2 sekundy.

Przyśpieszona śmierć

Zadajesz dodatkowe 40% obrażeń wrogom, którzy mają powyżej 65% punktów zdrowia.

Odkrycie

Sojusznicy w Twoim zasięgu wzroku, widzą wroga odkrytego przez Zemstę.

W formie – Zwiększa prędkość poruszania się o 6/12/18/24%.

Buty uników – Twoja prędkość poruszania się nie może zostać zmniejszona poniżej 30/40/50/60%.

Dobrze naoliwione – Prędkość przeładowania zwiększona o 5/10/15/20%.

Ponowne zaopatrzenie – Zabójstwa i eliminacje dają Ci 1/2/3/4 amunicji.

Hart – Pościg leczy Cię o 150/300/450/600 punktów życia.

Bombardowanie – Użycie Pościgu dodaje 8/16/24/32% prędkości poruszania się.

Odporność – Podczas Pościgu dostajesz dodatkowe 4/8/12/16% redukcji obrażeń.

Zniewaga – Zmniejsza czas oczekiwania na ponowne użycie pościgu o 1/2/3/4 sekundy.

Sprawiedliwość podana do stołu – Zabicie przeciwnika podświetlonego Zemstą przywraca 15/30/45/60% Twojego zdrowia.

Sokoli wzrok – zwiększa zasięg podświetlenia Zemsty o 10/20/30/40 jednostek.

Polowanie – Dostajesz 10/20/30/40% kradzieży życia podczas ataku na przeciwnika wybranego przez Zemstę.

Nieunikniony – Dostajesz 7/14/21/28% prędkości poruszania się gdy jesteś w promieniu 60 jednostek od podświetlonego przeciwnika.

Licho nie śpi – Trafienie oponenta w głowę skraca czas odnowienia Bojowego Ślizgu o 25/50/75/100%.

Ponowne wyposażenie – Bojowy Ślizg przywraca 1/2/3/4 sztuk amunicji.

Komparycja – wydłuża zasięg Bojowego Ślizgu o 20/40/60/80%.

Nakaz – Dostajesz 10/20/30/40% prędkości poruszania się po Bojowym Ślizgu.

Wszystkie powyższe polskie nazwy nie są oficjalnymi tłumaczeniami, a wolnym przekładem ich anglojęzycznych wersji.