Inara to kolejna nowa postać, którą Hi-Rez Studios dodaje do świata zwanego Realm. Inara to potężna kobieta władająca żywiołem ziemi. Wraz z nową postacią został zaprezentowany nowy patch OB 45.
Inara została stworzona do pełnienia stania na pierwszej linii frontu. Jest bardzo wytrzymałą postacią, która początkowo może posiadać sporą redukcję obrażeń i dodatkowo wzmacniać ją poprzez umiejętności. Umiejętnością ostateczną może ogłuszać przeciwników na dość sporym obszarze. Jednak jej najciekawszą umiejętnością jest możliwość stawiania ścian. Świetnie sprawdzi się jako Front Liner z dużą możliwością kontroli przeciwników.Umiejętności:
Kamienna Włócznia – Co sekundę, wystrzeliwuje w 0.4 sekundy serię trzech kamiennych pocisków, a każdy z nich zadaje 225 obrażeń.
Skalny strażnik – Przyjmuje postawę obronną, która redukuje otrzymywane obrażenia dla postaci i przyzwanych przedmiotów o 30%.
Impas – Przyzywa skalną ścianę na pięć sekund.
Pole strażnika – Przyzywa kamienny obelisk, który spowalnia przeciwników o 60% i zadaje im 150 obrażeń na sekundę.
Fala sejsmiczna – Rzuca włócznią, która ignoruje wszystkie tarcze i ogłusza postanie w odległości 40 jednostek na dwie sekundy.Legendarne karty:
Matczyna laska (domyślna) – Skalny strażnik (umiejętność pod PPM) zyskuje dodatkowe 20% redukcji obrażeń.
Zdradzieckie podłoże – Przeciwnicy nie mogę używać umiejętności związanymi z ucieczkami.
Wstrząsy – Skraca czas odnowienia umiejętności Impas o siedem sekund.Wszystkie umiejętności możecie zobaczyć w poniższym filmie:
Oprócz nowej postaci, do gry zostały wprowadzone zmiany mające na celu poprawienie balansu w grze. Oto one:
Barik:
- Architektura – Usunięto błąd karty, przez który nie skracał się czas odnowienia wieżyczki.
Bomb King:
- Makówka – usunięto błąd, przez który bomba odrzucała mocniej przed dotknięciem podłoża.
Buck:
- Powrót do domu – skraca czas odnowienia odskoku o 2 sekundy.
Drogoz:
- Zapłon – usunięto błąd, który powodował zadawanie nieuchronnych obrażeń.
- Plucie ogniem – naprawiono błędne rejestrowanie kuli przez serwer.
Evie:
- Lodowy blok – od teraz daje odporność na wszystkie osłabienia.
Grohk:
- Porażenie – spowalnia cel tylko raz na użycie.
- Zasięg totemu – zaktualizowano przelicznik karty, tak by wynosił 20%.
Grover:
- Głębokie korzenie – minimalne unieruchomienie wynosi 0,5 sekundy, a nie 1 sekundę.
Maeve:
- Dziewięć żywotów – domyślnie już nie leczy postaci.
- Skok – zmniejszone obrażenia z 600 do 500 i zasięg z 70 do 50.
- Polowanie – zmniejszono prędkość poruszania się z 85% do 60%, wydłużono czas odnowienia z 9 do 12 sekund.
- Zręczne uniki – dziewięć żywotów leczy Maeve o 500 zdrowia.
Pip:
- Mikstura lecznicza – zmniejszono rozmiar mikstury, aby łatwiej celować między przestrzeniami.
Torvald:
- Zmniejszono tarczę z 6000 do 5000.
Tyra:
- Pierwsza krew – zwiększono kradzież życia z 20% do 30%.
Ying:
- Jak żywe – redukuje leczenie iluzji o 30%.