Wielki Finał to bez wątpienia najważniejszy mecz turnieju. Izak z drużyną zrobili pierwszy krok do zwycięstwa, wygrywając pierwszą mapę wynikiem 16:13.
Proces wyboru map:
Drużyna IzakOOO odrzuca Dust2.
Drużyna Maikelele odrzuca Nuke.
Drużyna IzakOOO wybiera Cache.
Drużyna Maikelele wybiera Mirage.
Drużyna IzakOOO odrzuca Overpass.
Drużyna Maikelele odrzuca Cobblestone.
- Mapa decydująca Train.
Izak wraz ze swoja drużyną ciężko trenowali przez miesiąc, aby podczas ROG Community Challenge osiągnąć sukces. Rozpoczynamy pierwszą mapę Cache w Wielkim Finale. Na głównym kanale AsusROG mecz obserwuję widownia, która liczy ponad 100 000 fanów gry Counter Strike: Global Offensive. W połowie numer 1 zawodnicy ze Szwecji będą atakować bombsite'y, a nasi rodacy będą próbowali je ochronić, lub odbijać. Pierwsza runda i już obejrzeliśmy emocjonującego clutcha. Leh wygrywa 1vs.1 z Maikelele i dzięki temu mamy 1:0 dla Polaków. Rozpoczęliśmy walkę na fullu, a kapitan szwedzkiej formacji znów musiał uznać wyższość przeciwnika w akcji 1vs.2! STOMP nie pierwszy raz na tym lanie ratuję drużynę Izaka – 4:0. Niestety w piątej rundzie przyszła pora na przełamanie Teamu Maikelele. Tym razem Daniel nie dał rady w clutchu i na tablicy wyników widnieje 4:1. LUULI był bardzo blisko, aby zaskoczyć przeciwników na rundzie eco. Zabrakło mu jednego fraga do ace'a – 4:3. Co za mecz! Kolejna runda przyniosła kolejną sytuację 1vs.1 w której tym razem zwyciężył Polak, a konkretnie NEEX. Nasi utrzymują prowadzenie w meczu 5:3. Po dziesięciu rundach dochodzi do upragnionego dla szwedzkiej formacji remisu 5:5. Widzimy co chwilę wielkie umiejętności indywidualne Maikelele , ale w sytuacjach 1vs.1 nie ma w ogóle szczęścia. Po raz kolejny przegrywa z Lehem i w meczu mamy 6:6. Niestety pierwsza połowa w końcówce została zdominowana przez Szwedów i kończymy tą część meczu wynikiem 6:9. Pora zamienić się stronami i pokazać mądre, a przede wszystkim skuteczne ataki jako terroryści. Przed nami druga pistoletówka, która jest bardzo ważna dla Polaków. Nasi rodacy niestety zostali zniszczeni na środku mapy, a LUULI był w stanie jedynie podłożyć bombe – 6:10. Jest przełamanie ze strony naszych podczas pierwszej rundy full po zmianie stron. Szybkie wejście na bombsite A ze smoke'ami i mamy 7:10. Nasi rodacy powoli wracają, a Maikelele z ekipą tracą swoją przewagę – 9:11. Szwedzi zmuszeni chować bronie, a nasi zajmują pusty bombsite B – 10:11. Ten taktyczny rush A Polaków jest naprawdę nie do zatrzymania. Zdobywają dzięki niemu kolejną, ważną rundę – 11:12. Niestety, ale drużyna Izaka przegrywa rundę, która mieli tak naprawdę pod kontrolą i Szwedzi wychodzą na prowadzenie 12:13. Szybka odpowiedź od naszych, oczywiście wejście pod bombsite A na który wchodzi się naprawdę łatwo. Mamy remis po 27 rundach. Do triumfu na pierwszej mapie „Dzikom” brakuję jedynie dwóch punktów. Trzy razy Cache wybrany przez Izaka i spółkę i dziś zaliczają trzecie zwycięstwo na tej mapie – Brawo!
- Cache
Drużyna Maikelele 13:16
Drużyna IzakOOO