Mimo niedawno dodanego patcha, Riot Games zdecydowało się na wprowadzenie kilku usprawnień. Ma to związek z chęcią wzmocnienia postaci przed następnym patchem, który dostępny będzie dopiero w przyszłym roku.

Co zdecydowano się zmienić? Przede wszystkim wzmocniono W Azira, które od teraz będzie zadawać więcej obrażeń na jednego żołnierza. Ma to tylko jednak wpływ w środkowej części meczu, bowiem pomiędzy poziomami 1 a 8 i 16 a 18 wartości nie zostały zmienione.

Kolejną kluczową zmianą jest znerfienie E u Iverna. Ostatnio stała się to bardzo popularna postać, którą można było widzieć nie tylko w jungli, ale także na linii. Od teraz wartość jego tarczy będzie mniejsza, a spowolnienie trwać krócej.

LeBlanc oraz Rengar otrzymały nerfa na Q i W w przypadku pierwszej oraz Q i E w przypadku drugiej postaci.  Jedyne co zmieniono to obrażenia zadawane przez te umiejętności. Także i Shaco będzie musiał sobie z tym poradzić. Jego Q (Deceive) ma mniejszy przelicznik, tak samo E (Two-Shiv Poison). Klon od teraz zadaje mniej obrażeń po wybuchu.

W końcu zauważono, że Taliyah jest postacią praktycznie niegrywalną, gdyż jej obrażenia są zbyt małe. Zdecydowano się na ich zwiększenie, polepszenie przelicznika, ale zmniejszono procentowy damage z Q za pierwszym trafionym kamieniem.

Bardzo istotną zmianą jest oczywiście nerf dla Smite'a. Od teraz junglerzy używający go będą otrzymywać mniej punktów zdrowia. Zdecydowano się na taki ruch, gdyż postacie poruszające się po lesie w początkowych fazach gry były zbyt mocne, dzięki czemu mogły szybko pokazać się na linii, aby zdobyć pierwsze zabójstwo. Spis wszystkich zmian dostępny jest w tym miejscu.