Siódmy już sezon zapowiada się naprawdę gorąco. Zmiany asasynów, jungli i gameplayu mają dać nam więcej rozrywki, niż dostaliśmy w trakcie roku 2016. Co jednak dokładnie zostanie zmienione?
Przede wszystkim należy przyjrzeć się asasynom, którzy otrzymali największe zmiany przedsezonowe. Należy podkreślić przede wszystkim te, które dotknęły Talona, Katarinę, Zeda oraz LeBlanc. Pierwszy z nich otrzymał bardzo ciekawą umiejętność, która pozwala mu przejść przez każdą ścianę, nawet tę stworzoną przez gracza. Kolejna postać będzie musiała się pogodzić ze zmianami Shunpo, które teraz działa w trochę inny sposób, tak jak Bouncing Blades. U LeBlanc spodziewać się możemy całkowitej zmiany postaci. Jej umiejętność pasywna zmieni swoje działanie, bowiem od teraz każda umiejętność będzie nakładać znak, dzięki któremu zadawać będzie więcej obrażeń. Jeśli chodzi o Zeda – tutaj najważniejszą zmianą jest usunięcie bonusowych punktów obrażeń dzięki zwiększaniu poziomu W, natomiast od teraz R – Death Mark będzie dodawać odpowiednią liczbę punktów ataku.
Zmieniono także mechaniki niewidzialności. Od teraz dzieli się to na trzy typy – kamuflaż, niewidzialność oraz migotanie. Postacie używające pierwszego z nich mogą zostać ujawnione przez wieże, bohaterów oraz totemy. Efekt ten posiadają Evelynn, Rengar (R) oraz Twitch (Q). Niewidzialność natomiast są zauważalne tylko przez wrogie wieże. Wśród postaci, które korzystają z tego typu znajdują się LeBlanc (R), Shaco (Q) czy Vayne (R). Ciekawie prezentuje się migotanie, bowiem po uszkodzeniu jednostki używającej kamuflażu lub niewidzialności zacznie ona migotać.
Rework asasynów przynosi nam także spore zmiany w przedmiotach. Przebicie pancerza zostaje zastąpione przez destrukcję, która skaluje się z poziomem przeciwnika. Wśród nowych przedmiotów znajdziemy Sztylet Kłusownika oraz Ostrze Nocy. Zmienione zostaje Mroczne Ostrze Draktharru, Paszcza Malmortiusa oraz Widmowe Ostrze Youmuu.
Zmiany czekają także dżunglę, o czym więcej przeczytacie w tym miejscu. Usunięto także Totem Wizji. Na jego miejsce wprowadzono Totem Kontroli, które ujawniają wrogie pułapki oraz inne totemy. Są one widoczne dla przeciwników gdy atakują je. Zwiększono także punkty doświadczenia jakie dostaniemy za zniszczenie totemu. Oprócz tego zdecydowano się na zmiany w Porażeniu, które od teraz nie będzie dodawać wzmocnień po użyciu na konkretnych stworach z dżungli. Jedyne które pozostają, to czerwone oraz niebieskie. Tak jak informowaliśmy wczesniej, przedmioty związane z Egidą Legionu także się zmieniają.
Oprócz zmian typowo gameplayowych wzmocnienie dostaje Alistar, Ivern oraz Kled, natomiast nerfa otrzymał Twitch. Oprócz tego zmieniono kilka przedmiotów oraz zapowiedziano nowe skórki oraz zestawy chroma. Zmienione zostają także specjalizacje oraz wprowadzony zostaje nowy klient gry. W końcu doczekamy się także automatycznego sortowania na tablicy wyników. O wszystkich zmianach przeczytacie tutaj.