Nowe ścieżki specjalizacji mają mieć bardziej ogólny charakter i kłaść nacisk na możliwość adaptacji. Riot Games chce by w zależności od preferowanego stylu i okoliczności można było dokonać najlepszego wyboru.

Aktualizacja przedsezonowa trafi na nasze komputery już za 5 dni, a z nią nowe specjalizacje. Dotychczasowo, jedyną ogłoszoną różnicą było dodanie Odwagi Kolosa zamiast Siły Wieczności w drzewku Determinacji. Zgodnie z zapowiedziami, zmian będzie jednak dużo więcej:

2. Poziom

Dodano:

  • Świeża Krewpierwszy atak przeciwko bohaterowi zadaje dodatkowo 10 pkt. obrażeń (+1 co poziom, 9 sekund odnowienia).

Usunięto:

  • Miecz Obosieczny

4. Poziom

Dodano:

  • Miecz Obosiecznyzadajesz dodatkowe 5% obrażeń, otrzymujesz dodatkowe 2,5% obrażeń.
  • Szał Bojowy – w czasie 5 sekund zyskujesz maksymalnie 5% premii do obrażeń podczas walki z wrogimi bohaterami.

Usunięto:

  • Ciemiężca – Zadajesz o 2,5% zwiększone obrażenia celom z ograniczeniami ruchu (spowolnienia, ogłuszenia, prowokacje itd.)

Wzmocniono:

  • Łowca Nagród – Zadajesz o 1,5% więcej obrażeń za każdego unikalnego wrogiego bohatera, którego zabijesz.

Specjalizacja Kluczowa:

  • Ferwor Walki –  Ataki i zaklęcia użyte na bohaterach generują ładunek Ferworu (2 w przypadku walki w zwarciu, 2 sekundy odnowienia w przypadku trafień umiejętnościami). Ładunki Ferworu utrzymują się 4 sekundy (maksymalnie 10 ładunków) i podnoszą obrażenia od ataku o 1-6 pkt. za każdy ładunek.

4. Poziom

Dodano:

  • Dar Zielonego Ojca – Wejście w zarośla powoduje, że twój kolejny atak lub umiejętność zada dodatkowo obrażenia magiczne w wysokości 3% obecnego stanu zdrowia twojego celu (9 sekund odnowienia).

5. Poziom

Zmieniono:

  • Precyzja – Zyskujesz 1,7 pkt. destrukcji oraz 0,6 (+0,06 co poziom) dodatkowych pkt. przebicia odporności na magię na punkt. Przy 5 punktach zyskujesz 8,5 pkt. destrukcji oraz 3 (+0,3 co poziom) dodatkowych pkt. przebicia odporności na magię.

2. Poziom 

Dodano:

  • Dowódca Oblężenia – Zyskujesz 8 pkt. pancerza i odporności na magię w pobliżu sojuszniczej wieży.

4. Poziom

Dodano:

  • Niezłomność – Na 2 sekundy zyskujesz 10% premii do pancerza i odporności na magię (+2 pkt. stałego pancerza i odporności na magię co poziom), gdy wrogi bohater zada ci obrażenia (9 sekund odnowienia).

Specjalizacje Kluczowe

Usunięto:

  • Siła Wieczności – Zabicie stwora oblężniczego lub dużego potwora zwiększa twoje maksymalne zdrowie odpowiednio o 20 i 10 pkt., aż do 300 pkt. zdrowia. Po osiągnięciu maksymalnej premii odzyskujesz 100 pkt. zdrowia, gdy w pobliżu zginie stwór oblężniczy.

Dodano:

  • Odwaga Kolosa – Gdy trafisz wrogiego bohatera twardą kontrolą tłumu, na 4 sekundy otrzymujesz tarczę o sile 7% twojego maksymalnego zdrowia (+7% za każdego wroga w pobliżu) (30 sekund odnowienia).

Riot zastrzega, że zmiany nie są ostateczne i jeżeli w procesie testowania wyjdzie konieczność ich zróżnicowania to najpewniej będą dalej modyfikowane. Więcej informacji na temat zmian w drzewkach specjalizacji możecie znaleźć na tej stronie.