Co stoi za niekonwencjonalnym wyborem Miss Fortune na supporcie? Jaki pomysł na grę mieli Jeong „NoFe” No-chul i Kang „GorillA” Beom-hyeon, gdy pierwszy raz Miss Fortune trafiła na listę picków?

Przede wszystkim należy zdefiniować rolę supporta w aktualnej mecie. Wydaje się, że największą popularnością cieszą się postaci, które mogą kontrolować linię i zapewniać presję na dolnej alei. Z tego powodu często wybierani są herosi pokroju Zyry czy Karmy. Oba czempiony mają możliwość pchania fal i obijania przeciwników, przy zachowaniu względnego bezpieczeństwa.

Największe znaczenie ma jednak presja i kontrola – gdy botlane wygrywa, junglerowi o wiele łatwiej poruszać się dookoła smoka i zdobywać kraba, który nie dość, że daje przewagę w złocie, to także w wizji. Ważnym aspektem gry wsparciem jest także budowanie odpowiednich przedmiotów. W aktualnej mecie coraz częściej widujemy bardziej ofensywne nastawienie supportów, którzy po kupnie Kamienia Widzenia decydują się na przedmioty dające możliwości zadawania obrażeń. W przypadku Zyry są to Udręka Liandry'ego czy Kryształowy Kostur Rylai.

Na podobnej zasadzie można oprzeć wybór Miss Fortune. Heros ten pozwala na robienie wielu rzeczy podobnych do Zyry. Z Ostrzem Złodziejki Czarów i Dekretem Władcy Piorunów, Miss Fortune jest w stanie zadawać ogromne obrażenia na linii. Dzięki temu dolna alejka zawsze będzie w miejscu, w którym drużyna wybierająca niekonwencjonalnego supporta będzie chciała. W przypadku ROX Tigers, Miss Fortune spełniała także dodatkowe funkcje – była doskonałą kontrą na Zyrę, która wybierana jest głównie w celu kontroli linii oraz możliwości zadawania dużych obrażeń. W momencie gdy AD Carry będzie musiał opuścić alejkę, Zyra może także sfarmić fale – złoto pozwala jej na kupno przedmiotów bez których jest zdecydowanie mniej użyteczna.

Miss Fortune – gdy zbuduje się na niej Ostrze Złodziejki Czarów może skutecznie poke'ować przeciwników. Jej zdolność pasywna jest w stanie szybko unicestwiać podstawę wyboru Zyry, czyli jej roślinki, od których Łowczyni Nagród może także odbić Dwustrzał. Deszcz Kul ma długi zasięg i pozwala Miss Fortune odcinać przeciwników oraz sprawiać, że linia zawsze będzie w miejscu, w którym zawodnik nią grający chce. Inną zaletą Łowczyni Nagród jest łatwość z jaką umożliwia wzięcie pierwszej wieży. To z kolei pozwala na zwiększanie przewagi w złocie, bez podejmowania zbędnego ryzyka.

Gdy połączy się Miss Fortune z Ashe lub Jhinem, powstaje mieszanka wybuchowa. Dolna aleja zawsze będzie kontrolowana przez taką parę herosów i to ta para będzie miała przewagę. Nie ma innych połączeń, które byłyby tak silne. Wszystko za sprawą umiejętności Ashe i Jhina do nakładania efektów kontroli tłumu. Gdy przeciwnicy są pod ich wpływem Miss Fortune ma możliwość użycia Czasu na Ostrzał. Taka kombinacja praktycznie gwarantuje zabójstwo, lub konieczność powrotu do bazy oponentów.

Dzięki wyborowi Miss Fortune ROX zagwarantowało sobie łatwe zwycięstwa w grze drugiej i trzeciej. Czemu ten heros sprawił tyle problemów? Przede wszystkim blokował wybór Zyry, będąc zarazem czempionem zawsze wygrywającym linię. Wraz z Ashe, Miss Fortune radziła sobie doskonale i zmuszała junglera SKT do pomocy dolnej alei. W przypadku, gdy tego nie zrobi to naturalnym jest, że Bae „Bang” Jun-sik i Lee „Wolf” Jae-wan są skazani na straty. Dlatego właśnie wybór Miss Fortune był sytuacją, w której niezależnie od przebiegu wydarzeń ROX Tigers zyskiwało.