W końcu doczekaliśmy się kolejnego patcha, który tym razem nie zmienia aż tak dużo w balansie postaci, jednak powoli przygotowuje nas do zmian przedsezonowych. Sprawdźcie co takiego zostało poprawione!
Niestety nie mamy dobrych informacji dla graczy, którzy uwielbiają Nidalee. Ostatnio ta postać stała się ewidentnie zbyt mocna, więc Riot Games zdecydował się na osłabienie jej. Przede wszystkim dotkliwe będzie podwyższenie czasów odnowienia dla postaci Pumy. W postaci ludzkiej zmieniono skalowanie oraz ilość przywracania punktów zdrowia z E. Od teraz będzie to zależeć głównie od brakującego zdrowia.
Zajęto się także dwoma marksmanami – Ashe oraz Kog'Mawem. W przypadku tej pierwszej postaci naprawiono koszt many podczas używania Q, natomiast u tej drugiej – zwiększono statystyki dla R. Od teraz ultimate Kog'Mawa kosztować będzie mniej punktów many i będzie zadawać więcej obrażeń. Dodatkowo zmieniono Gravesa, a dokładnie jego E. Od teraz posiada ono osiem ładunków, lecz maksymalna wartość została niezmieniona. Od teraz także doskok w kierunku przeciwnika dodaje dwa ładunki.
Naprawiono także umiejętności Mastera Yi. Pewne błędy powodowały, że Q nie zostało użyte, a czas odnowienia się zresetował. Problem występował także z obrażeniami krytycznymi z umiejętności pasywnej oraz z E, w którym pewne obrażenia się nie skalowały. W przypadku Nunu zmniejszono dodatkowe punkty zdrowia za ładunek, u Zaca dodano znacznik alarmujący o jego lądowaniu na 0.75 sekundy przed nim. U Ziggsa zmniejszono czas sprawdzania kolizji z E do 0.1 sekundy. Natomiast jeśli chodzi o Nasusa – od teraz jego bonusowy zasięg ataku z Q kumuluje się z tym z ultimate'a.
Oprócz tego zapowiedziano nowe skórki, zaktualizowano portrety niektórych skinów Vladimira, a także naprawiono teleport. Czasem bywało tak, że przy teleporcie obok cienkiej ściany postać pojawiała się po jej drugiej stronie. Błąd ten został poprawiony, dzięki czemu umiejętność ta będzie precyzyjniejsza.
Dodano wskaźnik na ekranie ładowania – dzięki temu będzie wiadomo czy gra się zawiesiła czy wciąż się wczytuje. Nie da się ukryć, bardzo pomocna technologia. Poprawiono wiele błędów animacyjnych, a także tych związanych z grafikami i dźwiękami postaci. Oprócz tego dodano Niszczące Boty Zagłady (Doom Bots of Doom) jako tryb gry. Poza tym czeka na nas pakiet dwóch nowych chroma packów. Pełny opis zmian w języku polskim znajdziecie w tym miejscu.