Trzeci dzień z rzędu Valve uraczyło nas aktualizacją, jednak po dwóch „przymiarkach”, tym razem update wchodzi do głównej wersji gry.

  • Odnowiona mapa de_Inferno została dodana do puli map rezerwowych. Dziękujemy społeczności CS:GO za ciągłe wsparcie.
  • Po więcej informacji odwiedź: https://esportnow.pl/csgo/inferno-powraca-sprawdz-sie-zmienilo/
  • Dla wyjaśnienia: Inferno nie zastępuje żadnej innej mapy i póki co nie będzie grane na oficjalnych turniejach.

  • Dodano 0.4 sekundowe opóźnienie przy wciskaniu przycisku kucania, żeby ograniczyć wizualne zakłócenia spowodowane „spamowaniem” kucania w powietrzu.
  • Powyższe opóźnienie może być regulowany przez komendę sv_timebetweenducks.
  • Naprawiono sytuację, w której stan kucania gracza, nie pokrywał się z tym co było widać. Najbardziej widocznym przypadkiem, było przejęcie bota, który kucał.
  • Skorygowano animację kucania podczas podkładania bomby.
  • Naprawiono błąd, przez który mołotow/granat zapalający nie podpalał powierzchni dookoła, gdy wybuchł na krawędzi.
  • Zredukowano efekt obracania gdy celowało się blisko poziomych powierzchni.

  • Dodano proponowane opcje związane z wydajnością Windows 10 i Xbox Game DVR, wyjaśniającym jak wyłączyć tę opcję.

  • Snajperki są od teraz bardziej czułe do aktualnej celności. Rozmazanie podczas patrzenia przez lunetę, będzie wzrastało w zależności od niecelności.
  • UWAGA: Nie ma zmian w sposobie gry snajperkami. Wyświetlanie celności i niecelności zostało poprawione.
  •  Delikatnie usprawniono wierność rozmazania celownika.
  • Dodano nową komendę cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy domyślnie ustawioną na 0.

  • Dodano nowe możliwości dla serwerów społeczności i map z warsztatu:
  • weapon_air_spread_scale (domyślnie 1): Gry, które skupiają się na strzelaniu w locie, mogą ustawić tą wartość na mniejszą by polepszyć strzelanie w locie.
  • sv_enablebunnyhopping (domyślnie 0): Blokuje szybkość w powietrzu na poziomie 110%.
  • sv_autobunnyhopping (domyślnie 0): Przytrzymanie przycisku skakanie, spowoduje automatyczny bunnyhop.
  • Dodano cl_drawhud_force_radar by wygenerować radar z cl_draw_only_deathnotices.
  • Poprawka dotycząca opóźnień przy klientach ze słabym internetem.