Finał Mistrzostw Polski czas zacząć! W ostatecznym pojedynku spotkali się Team Kinguin oraz ATB Gaming. Obydwa zespoły będą walczyć o tytuł Mistrza Polski oraz 15,000 zł!

Proces odrzucania map:

  • Poland Kinguin odrzuca Mirage
  • Poland ATB odrzuca Cobblestone
  • Poland Kinguin wybiera Train
  • Poland ATB wybiera Cache
  • Poland Kinguin odrzuca Nuke
  • Poland ATB odrzuca Overpass
  • Pozostaje Dust2 

Pierwsza mapa: TrainPoland Kinguin 22:18 Poland ATB Gaming

ATB Gaming zaczynając po stronie atakujących, zdobyło pistoletówkę oraz objęło prowadzenie we wczesnej fazie gry. Jednak gdy tylko „pingwiny” zakupiły pełen ekwipunek wraz z karabinami, nie pozwolili swoim oponentom nawet podłożyć bomby. Ponczek zapewnił swoim wyniki 1:4 dzięki wygranej sytuacji dwóch na jednego. Ponczek dysponując końcówkę życia zabił obydwóch przeciwników. Niespodziewanie ATB Gaming na początku mapy pokazało się z o wiele lepszej strony niż Kinguin. Wcześniej mówili, że na tygodniowym bootcampie przygotowywali się właśnie pod tego przeciwnika i liczyli na zacięty pojedynek. Team Kinguin zdobyło drugą rundę dopiero na wynik 2:7. Obrona bombsite'ów stała się skuteczniejsza, w momencie gdy „pingwiny” zaczęły grać na dwie snajperki. Na tej mapie jest to niemalże wymagane, duże otwarte przestrzenie aż się proszą o dobrych snajperów. Jednak zawodnicy ATB byli w stanie znaleźć lukę w obronie i zdobyli ósmy punkt na swoje konto. Następnie Kinguin wygrali wszystkie pozostałe rundy w pierwszej połowie, jednak ATB i tak wypracowało sobie świetną sytuację z przewagą 7:8.

Po zmianie stron pistoletówka wpadła na konto Team Kinguin wyrównując wynik. Jednak nie wykorzystali przewagi wynikającej z karabinów i ATB wygrało force buy'a. Na wynik 9:10 „pingwiny” zdobyło punkt dysponując jedynie pistoletami p250. Następnie Kinguin zachowując zimną krew doprowadzili do remisu 10:10. Kolejny punkt na konto podopiecznych Loorda rozchwiał ekonomię ATB Gaming. Gdy Kinguin prowadziło 12:10 ATB Gaming wzięło pauzę taktyczną. Zapewne byli już świadomi, że to spotkanie wymyka im się z rąk. Ekipa ponczka nie chciała się poddać i pokazali piękną heroiczną walkę. Udało im się doprowadzić do dogrywki na tej lokacji.

Podczas doliczonego czasu gry prowadzenie objęli zawodnicy ATB Gaming, jednak kolejny punkt od razu poleciał na konto Kinguin. Przed zmianą stron to ATB znalazło się w lepszej sytuacji 16:17. Gdy ekipa ponczka trafiła do terrorystów udało im się doprowadzić do punktu meczowego 17:18, lecz „pingwiny” doprowadziły do kolejnej dogrywki.

W kolejnej dogrywce dominację zaczęli zawodnicy Team Kinguin. Tym razem zdołali wygrać wszystkie rundy w pierwszej połowie dogrywki zapewniając sobie pokaźną przewagę. W końcu, po bardzo zaciętej walce, podopieczni Loorda zdobyli swoją mapę wynikiem 22:18.

Druga mapa: TrainPoland Kinguin 19:16 Poland ATB Gaming

Pierwsza pistoletówka wpadła na konto faworyta tego turnieju, jednak od razu zostali zaskoczeni przez ATB Gaming i już w drugiej rundzie zobaczyć mogliśmy remis. „Pingwiny” odpłaciły się pięknym za nadobne i również wygrali force buy'a, ponownie zyskując prowadzenie. Udało im się doprowadzić do wyniku 5:1, gdy zaczęli tracić rundy. Nie pozwolili przeciwnikom doprowadzić do remisu, zdobywając punkt na 6:4. Tym samym zmusili ATB Gaming do zagrania podwójnego eco. Na tej mapie Kinguin wyglądało o wiele pewniej, mimo iż był to wybór ATB. Wygrali pierwszą połowę wynikiem 10:5, po czym zmienili stronę na antyterrorystów.

Dzięki michiemu ATB Gaming zwyciężyło pistoletówkę i dzięki temu mogli się poczuć choć trochę pewniej. Skład tecka grał bardzo rozważnie, mimo że ich oponenci nie posiadali karabinów ani reszty wyposażenia. Najprawdopodobniej dobrze wiedzieli, że każda runda jest na wagę złota. Team Kinguin nie mógł się odnaleźć po stronie broniących na tej mapie. Nie wygrywając żadnej rundy pozwolili doprowadzić rywalom do remisu, a następnie do przewagi. Udało im się ugrać rundę eco, dzięki czemu rzutem na taśmę dali radę doprowadzić do remisu 11:11. Był to pierwszy punkt zdobyty w drugiej połowie. Jednak Team Kinguin miał spore problemy z obroną BS-a B. ATB konsekwentnie, niemalże co rundę przeprowadzało tam skuteczne ataki. Drugi w tej połowie punkt ekipa MICHA zdobyła dopiero na wynik 12:13. Tym samym zmusili ATB do zagrania na samych pistoletach i udało im się powrócić do wyniku remisowego. Udało im zdobyć piętnasty punkt, jednak ATB Gaming doprowadziło do kolejnej dogrywki w tym spotkaniu.

Rallen idealnie dla swojego zespołu rozpoczął dogrywkę. Zdobył cztery zabójstwa bronią BS A, uniemożliwiając atak terrorystom. Jego drużyna zdobyła wszystkie trzy punkty w pierwszej połowie dogrywki, co niesamowicie zbliżyło ich do wygrania całego spotkania. Potrzebowali dwóch rund by zamknąć tę mapę oraz całe spotkanie.

Zwycięstwo to zagwarantowało im tytuł Mistrza Polski oraz nagrodę główną 15,000 złotych!