W nocy z piątku na sobotę Valve uraczyło nas kolejną aktualizacją, która zawiera poprawki na mapie de_cache, zmiany w dźwiękach broni oraz poprawki animacji i hitboxów postaci.
- Kolejne zmiany dotyczące kamery pierwszej osoby, spektatora oraz oglądających GOTV. Zmniejszono perspektywę tak aby osoba oglądająca nie widziała więcej niż gracz.
- Poprawiono odwzorowanie wystrzeliwanych pocisków po stronie klienta oraz serwera transmitującego.
- Zmieniono perspektywę osoby kucającej (teraz wygląda identycznie w pierwszej jak i trzeciej osobie).
- Zmieniono animację lądowania po skoku z trzeciej osoby.
- Poprawki w systemie zapobiegającym spamowaniu kucaniem. (jeśli gracze masowo kucają krótkimi kliknięciami to teraz pozostają w pozycji stojącej).
- Widok z pierwszej oraz trzeciej osoby podczas kucania jest teraz ze sobą ściśle powiązany (gracze teraz odgrywają subtelną animację kucania).
- Mołotowy teraz nie są duszone przez dym umieszczony powyżej linii ognia.
- Mołotow nie rozprzestrzenia się pomiędzy zamkniętymi drzwiami.
- Granaty dymne nie utykają w graczach stojących w mołotowie.
- Zmniejszono zasięg oraz zniekształcenie dźwięku broni z większej odległości – dotyczy: AWP, SSG 08, G3SG1 oraz SCAR-20.
- Dodano unikalne dźwięki przeładowań oraz zmieniono dźwięk słyszalnego strzały z odległości – dotyczy: SSG 08, G3SG1 oraz SCAR-20.
- Dźwięki AWP, SSG 08, G3SG1 oraz SCAR-20 są teraz wyraźniejsze i dokładniej określają położenie strzelającego przeciwnika.
- Zaktualizowano mapę de_cache do najnowszej wersji (ogólne poprawki bugów i estetyki mapy).
- Naprawiono błąd, w którym animacja trawy nieprawidłowo obracała się za graczem.
- Przywrócono parametry opóźnienia przesunięć hitboxów. Teraz są bardziej wiarygodne.
Aktualnie poważny błąd na cache: