W nocy z piątku na sobotę Valve uraczyło nas kolejną aktualizacją, która zawiera poprawki na mapie de_cache, zmiany w dźwiękach broni oraz poprawki animacji i hitboxów postaci.


  • Kolejne zmiany dotyczące kamery pierwszej osoby, spektatora oraz oglądających GOTV. Zmniejszono perspektywę tak aby osoba oglądająca nie widziała więcej niż gracz.
  • Poprawiono odwzorowanie wystrzeliwanych pocisków po stronie klienta oraz serwera transmitującego.
  • Zmieniono perspektywę osoby kucającej (teraz wygląda identycznie w pierwszej jak i trzeciej osobie).
  • Zmieniono animację lądowania po skoku z trzeciej osoby.
  • Poprawki w systemie zapobiegającym spamowaniu kucaniem. (jeśli gracze masowo kucają krótkimi kliknięciami to teraz pozostają w pozycji stojącej).
  • Widok z pierwszej oraz trzeciej osoby podczas kucania jest teraz ze sobą ściśle powiązany (gracze teraz odgrywają subtelną animację kucania).
  • Mołotowy teraz nie są duszone przez dym umieszczony powyżej linii ognia.
  • Mołotow nie rozprzestrzenia się pomiędzy zamkniętymi drzwiami.
  • Granaty dymne nie utykają w graczach stojących w mołotowie.

  • Zmniejszono zasięg oraz zniekształcenie dźwięku broni z większej odległości – dotyczy: AWP, SSG 08, G3SG1 oraz SCAR-20.
  • Dodano unikalne dźwięki przeładowań oraz zmieniono dźwięk słyszalnego strzały z odległości – dotyczy: SSG 08, G3SG1 oraz SCAR-20.
  • Dźwięki AWP, SSG 08, G3SG1 oraz SCAR-20 są teraz wyraźniejsze i dokładniej określają położenie strzelającego przeciwnika.

  • Zaktualizowano mapę de_cache do najnowszej wersji (ogólne poprawki bugów i estetyki mapy).

  • Naprawiono błąd, w którym animacja trawy nieprawidłowo obracała się za graczem.
  • Przywrócono parametry opóźnienia przesunięć hitboxów. Teraz są bardziej wiarygodne.

Aktualnie poważny błąd na cache: