Dziś w nocy na serwerach live pojawił się nowy patch oznaczony numerkiem 6.16. Już dziś zagrać możecie najnowszą postacią, Kledem, a także przyjrzeć się zmianom dla Irelii, Mordekaisera czy Sony. Naprawiono także wiele błędów oraz zapowiedziano nowe skórki nawiązujące do zwycięzców Mistrzostw Świata, SK Telecom T1.
Postacie:
Kled
Kled, Swarliwy Rajtar jest już dostępny w grze!
Irelia
Umiejętność pasywna – Ionian Fervor
Don't Stand So Close To Me: Bohaterowie w odległości 1400 jednostek => 1000 jednostek od Irelii traktowani są jako pobliscy
Usunięto: You're Stuck In Here With Me: Dłużej nie gwarantuje nieustępliwości liczonej na podstawie ilości przeciwników w pobliżu
Nowe: Bring More Bad Guys: Od teraz nieustęplowść liczona jest na podstawie pobliskich przeciwników porównywanych do liczby pobliskich sojuszników (Irelia liczy się jako jeden sojusznik):
Więcej naszych niż ich: 0% nieustępliwości
Po równo: 10% nieustępliwości
Więcej ich niż naszych: 25/30/35/40% nieustępliwości (na poziomach 1/6/11/16)
R – Transcendent Blades
Poprawiono opis: Poprawiono błąd opisu, który skalował Transcendent Blades niepoprawnie (0.6 zamiast 0.7 dodatkowych obrażeń od ataku, aktualna wartość nie została zmieniona)
Leona
Umiejętność pasywna – Sunlight
Nowe: Sunlit Clarity: Od teraz pokazuje Leonie obrażenia, gdy jej umiejętność pasywna zostanie aktywowana
Lulu
W – Whimsy
Czas odnowienia: 18/16.5/15/13.5/12 sekund => 16/15/14/13/12 sekund
Dodatkowa prędkość ataku: 15/20/25/30/35% => 25/30/35/40/45%
Mordekaiser
R – Children of the Grave
Priorities: Priorytetem ducha będą teraz bohaterowie i wieże, zamiast minionów
Stay on Target: Duch kontynuuje swoją poprzednią akcję po skończeniu się efektu kontroli tłumu
Stay on Target: Duch goni swój cel do ostatniej znanej lokacji jeśli straci wizję
Valor, To Me?: Duch może otrzymać rozkaz podążania za Mordekaiserem. Aby to zrobić wystarczy zaznaczyć Mordekaisera za pomocą R oraz kombinacji Alt+Prawy przycisk myszy
Idle Hands Are The Devil's Workshop: Duch szuka celów do ataki po ośmiu sekundach nieaktywności, dając priorytet dla bohaterów i wież
Did I Stutter?: Duch nie anuluje swojego podstawowego ataku gdy otrzyma rozkaz ponownego ataku celu, który już atakował
Nautilus
R – Depth Charge
Nowe: Beware the Depths: Cel, przez który przechodzi Depth Charge są od teraz ogłuszone przez 1/1.5/2 sekundy wraz z podrzuceniem
Czas podrzucenia: 0.5 sekundy => 1 sekunda
Sona
E – Song of Celerity
Własna prędkość ruchu: 13/14/15/16/17% => 10/11/12/13/14%
Skalowanie prędkości ruchu sojusznika: 0.8 mocy umiejętności => 0.6 mocy umiejętności
R- Crescendo
Redukcja czasu odnowienia podstawowych umiejętności: 20/30/40% => 10/25/40%
Viktor
R – Chaos Storm
Maksymalna prędkość porszania: 450 jednostek => 400 jednostek
Minimalna prędkość poruszania: 170 jednostek => 200 jednostek
Prędkość zaczyna się zmniejszać przy: 350 jednostkach => 300 jednostkach
Minimalna prędkość osiągnięta po: 950 jednostkach => 900 jednostkach
Champion Select:
Harmonogramy: Wybór pozycji pokazuje jak konkretne pozycje wpływają na czas oczekiwania na grę
Problem kwantowej kolejki: Wciąż znany jest błąd, gdy grupa pięciu graczy próbuje znaleźć grę rankingową, a przewidywany czas pokazuje 0:00
Bugfixy:
- Naprawiono problem, który sprawiał, że R Lux (Final Spark) nie zadawał obrażeń bohaterom, którzy nie byli widziani przez Lux
- R Ahri (Spirit Rush), Q Fiory (Lunge) oraz E Xeratha (Eye of Destruction) nie podążają w dziwnym kierunku, gdy kursor znajduje się nad minimapą
- Q Vayne (Tumble) zadaje poprawne obrażenia inhibitorom oraz nexusowi
- R Soraki (Wish) poprawnie dodaje premię prędkości ataku Ardent Censera odległym sojusznikom, gdy zostają uleczeni
- Kula Orianny wizualnie nie znika do czasu użycia kolejnego zaklęcia gdy sojusznik noszący ją umiera
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnik trafiony przez kilka pocisków podstawowego ataku Gravesa otrzymywał tylko jeden ładunek Black Cleavera
- Czas odnowienia Grasp of the Undying nie odnawia się gdy Yasuo próbuje (i mu się nie udaje) użyć swojego E (Sweeping Blade) na celu, przez który ostatnio przeskoczył
- Naprawiono błąd, który powodował, że Tibbers anulował swoje uderzenie gdy kazałeś mu zaatakować w momencie, gdy wykonywał już tę akcję
- Klony bohaterów nie zabierają części dodatkowego złota za pierwszą krew wieży
- Teraz Righteous Glory poprawnie dolicza prędkość ruchu gdy poruszamy się w kierunku klona bohatera
- Twisted Fate nie anuluje swojego powrotu gdy używa hotkeya E (Stacked Deck) na poziomie drugim I wyższym.
- Dźwięki aury Arcade i DJ Sony zostały zwiększone w związku z jej ostatnimi zmianami gameplay’u
- W (Dark Passage) Championship oraz Deep Sea Thresha znów tworzą świecący ślad za latarnią gdy używany jest Dark Passage
- Zmieniono położenie pasku zdrowia Cottontail Fizza
- Paczki chroma Rocket Girl Tristany nie używają już efektów wizualnych podstawowej Tristany
- Deep Sea Nami już nie wydaje z siebie dźwięków gdy głośność dźwięków jest zablokowana
- E Pool Party Miss Fortune (Make it Rain) nie powoduje, że graficzne kokosy trafiają cele pod dziwnymi kątami w różnych sytuacjach
- Dragonslayer Braum nie staje się rozmazany na moment po rzuceniu zaklęcia
- Efekty cząsteczkowe wzmocnień (np tarcza Banshee’s Veila) prawidłowo się unoszą gdy Gravelord Azir powraca do bazy
- Wygładzono pęknięcia w teksturach PROJECT: Katariny
- Poza startowa i końcowa animacji powrotu Syndry zostały naprawione, aby jej ruchy były bardziej płynne
- Ręce Super Galaxy Shyvany nie rozciągają się podczas jej animacji śmierci
Nowe skórki:
Następujące skórki dodane zostaną dodane do gry w trakcie patcha 6.16:
SKT T1 Alistar
SKT T1 Azir
SKT T1 Elise
SKT T1 Kalista
SKT T1 Renekton
SKT T1 Ryze
Sir Kled