Dziś w ramach SL i-League S2 Europe Qualifier spotkały się ze sobą dwie polskie drużyny. Sferis PRiDE oraz Kinguin zmierzyli się ze sobą w pojedynku BO3. Sprawdźcie, która drużyna poradziła sobie lepiej.

Proces banowania map

Poland Sferis PRIDE odrzuca Cobblestone
Poland Kinguin odrzuca Nuke
Poland Sferis PRIDE odrzuca Overpass
Poland Kinguin odrzuca Dust2
Poland Sferis PRIDE wybiera Mirage
Poland Kinguin wybiera Cache
Pozostaje Train

Poland Kinguin 16:14 Poland Sferis Pride
mapa: de_mirageSferis PRiDE

na wybranej przez siebie mapie rozpoczęło swoje zmagania po stronie terrorystów. Pierwszą rundę pistoletową wygrali podkładając bombę i eliminując wszystkich przeciwników. Po zwyciężonej pierwszej potyczce dwie kolejne rundy równie szybko wpadły na ich konto. Przy wyniku 3:0 drużyna Kinguin wygrała pierwsza rundę w tym spotkaniu odpierając atak wrogów. Nie rozbiło to skutecznego ataku terrorystów. Wygrali aż cztery kolejne rundy doprowadzając do wyniku 7:1. W tym momencie skład Kinguin  zdołał odeprzeć natarcie wrogów. Zdobyli kolejne trzy rundy co dało rezultat 8:3. Kolejne potyczki wpadały na konto Sferis Pride. Końcowym wynikiem pierwszej połowy był rezultat 11:4.

Druga połowa rozpoczęła się szczęśliwe dla drużyny Kinguin. Wygrali oni pierwszą rundę pistoletową po trzech świetnych zabójstwach od Grzegorza „szpero” Dziamałka. Wygrali aż cztery rundy co dało wynik 8:11. Przy takim rezultacie drużynie Kinguin nie wystarczyło czasu aby podłożyć ładunek, co spowodowało wygranie tej rundy i doprowadzenie do wyniku 12:8. Formacja Kinguin pokazała jak mocne są ich taktyki po stroni terrorystów. Wygrali aż dwanaście rund i tym samym zwyciężyli te mapę wynikiem 16:14

Poland Kinguin 16:4 Poland Sferis Pride
mapa: de_cache 

Skład Kinguin na swojej mapie rozpoczął po stronie antyterrorystów. Pomimo pierwszej przegranej rundy pistoletowej kolejne padały ich łupem. Doprowadzając do wyniku 5:1 formacja Sferis PRiDE przełamała się wygrywając drugą rundę po stronie terrorystów dzięki trzem zabójstwom  Pawła „reatz” Jańczaka. Niestety była to ostatnia wygrana przez nich runda w tej połowie. Końcowym rezultatem był wynik 13:2 dla drużyny Kinguin.Ponownie Sferis PRiDE udało się zdobyć rundę pistoletową. Skutecznie zabili swoich przeciwników i rozbroili bombę. Jednak ta runda nie pozwoliła im odzyskać przewagi. Na tej mapie skład Kinguin czuł się bardzo dobrze. łącznie w całej mapie oddali tylko i wyłącznie cztery rundy przeciwnikom, co doprowadziło do wyniku 16:4 i wygraniu całego spotkania z rezultatem 2:0.