Na pierwszej mapie triumfowała formacja Natus Vincere. Kolejna mapa została wybrana przez skład Liquid. Zobaczcie jak sobie na niej poradzili.
Proces banowania map:
Natus Vincere odrzuca Cache
Liquid odrzuca Overpass
Natus Vincere wybiera Train (16:11)
Liquid wybiera Nuke
Cobblestone zostaje wybrany losowo z pozostałych map
Natus Vincere 12:16 Liquid
mapa: de_nuke
Tę mapę skład Natus Vincere rozpoczął po stronie obrońców. Unicestwili przeciwników, nie pozwalając im na podłożenie ładunku i tym samym zdobyli pierwszą rundę na swoje konto. Kolejna potyczka również została przez nich wygrana. Skład Liquid grał tę rundę bez żadnego wyposażenia, nie byli w stanie zabić ani jednego z przeciwników. Trzecia runda została rozegrana na pełnym ekwipunku po obu stronach. Zawodnicy terrorytsów pokazali dobre rozstawienie na mapie, dzięki któremu byli w stanie zabić po kolei wszystkich anstyterrorystów i zwyciężyć pierwszą rundę na tej mapie. Świetne taktyczne wejście na uzbrojonych obrońców zapewniło im kolejny punkt. Doprowadzili do remisu z wynikiem 2:2. W piątej rundzie Edward w sytuacji jeden kontra dwóch musiał podjąć decyzję zachowania swojej broni ze względu na kiepską sytuację finansową jego drużyny i brak zestawu rozbrajającego. Skład Liquid wyszedł tym samym na przewagę jednego punktu. Pomimo przegranej rundy skład NaVi posiadał fundusze, aby zakupić dla siebie całe wyposażenie. Nierozważne decyzje ze strony terrorystów doprowadziły do przegrania szóstej rundy i kolejnego remisu w meczu. Kolejna runda równie łatwo wpadła na konto obrońców, co dało im przewagę z wynikiem 4:3. W dziewiątej rundzie flamie zdobył otwierające zabójstwo co znacznie osłabiło taktykę składu Liquid. Po nieudanym wejściu na bombsite A, antyterroryści wygrywają tę potyczkę zabijając wszystkich atakujących i zachowując dwie bronie. Przewaga finansowa terrorystów znacznie stopniała. Kolejne przegrane rundy znacznie wpłynęły na ich nerwy, co było widać po ich grze. Ukraiński skład wygrał trzy rundy z rzędu nie pozwalając przebić się przez ich obronę i doprowadzając do wyniku 7:4. W dwunastej rundzie formacja Liquid opanowała nerwy i przygotowała taktyczne wejście z granatami na bombsite A. Udało im się efektownie zająć pole do podłożenia bomby i unicestwić wszystkich przeciwników. W kolejnej potyczce mogliśmy być świadkami pojedynku dwóch snajperów. Guardian i jdm zostali w sytuacji jeden kontra jeden. Żaden z nich nie miał w rękach karabinu snajperskiego, dlatego mogliśmy zobaczyć kto radzi sobie lepiej z bronią automatyczną. Zwycięsko z tego pojedynku wyszedł jdm, który tym samym zdobył punkt dla swojego zespołu. Po zaciętej walce ta połowa kończy się wynikiem 8:7 dla drużyny Natus Vincere.
Kolejna połowa należała z całą pewnością do wyróżniającego się dziś Jonathana „EliGE” Jablonowskiego. W rundzie pistoletowej zdobył aż cztery zabójstwa i tym samym dodał ósmy punkt na konto swojej drużyny. Zawodnicy NaVi postanowili zakupić wyposażenie na kolejną potyczkę, aczkolwiek Jonathan „EliGE” Jablonowski skutecznie powstrzymał ich natarcie, zabił aż trzech przeciwników i przeżył rundę z 1 punktem życia. Przy wyniku 10:9 dla drużyny broniącej seized postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Zdobył aż cztery zabójstwa, czym uzyskał punkt dla swojej drużyny i przywrócił wiarę w zwycięstwo. W kolejnej rundzie snajper ukraińskiej drużyny – Ladislav „GuardiaN” Kovács – zdobył aż trzy zabójstwa w tym dwa w sytuacji jeden kontra dwóch, dzięki czemu doprowadził do remisu z wynikiem 11:11. Skład Liquid jednak nie dał za wygraną i pokazał, że potrafią walczyć. W dwudziestej czwartej rundzie Hiko zdobył cztery zabójstwa wygrywając tym samym rundę, która prowadziła do wyniku 12:12. Od tego momentu ukraiński skład nie potrafił wygrać ani jednej rundy. Mapa zakończyła się rezultatem 16:12 dla drużyny Liquid.