W najnowszej łatce do Apex Legends znajdziemy sporo wzmocnień, lecz te najciekawsze dotyczą postaci Gibraltar i Caustic.

Ze względu na swoją potężną budowę ciała Gibraltar i Caustic są naturalnie więksi od innych postaci, przez co stanowią łatwiejszy cel. Aby wynagrodzić im tę niedogodność, zyskują dodatkową umiejętność pasywną – Fortified. Powoduje ona redukcję otrzymywanych obrażeń o 10%. Zmiana ta będzie bacznie obserwowana przez deweloperów, czy nie czyni tych postaci zbyt mocnych.

Gibraltar:

  • Fortified – redukcja otrzymywanych obrażeń o 10%.
  • Ilość punktów zdrowia tarczy Gun Shield zwiększona z 50 do 75.

Caustic:

  • Fortified – redukcja otrzymywanych obrażeń o 10%.
  • Obrażenia zadawane przez gaz zwiększone z 1 na 4 co uderzenie.
  • Zasięg rzutu umiejętnością ostateczną zwiększona z 28 metrów do 33 metrów.

Deweloperzy dostrzegli, że trudności towarzyszące strzałom oddawanym z dużej odległości, nie są rekompensowane odpowiednią nagrodą. Dlatego też zdecydowali się na wzmocnienie broni snajperskich oraz osłabienie najmocniejszych karabinów krótkodystansowych aby zachęcić graczy do podejmowania walk nie tylko na blisko.

G7 Scout / Triple Take / Longbow DMR:

  • Zmniejszono redukcję obrażeń po strzale w nogę z 25% do 10%.
  • Zmniejszono kołysanie się broni o 33%.
  • Spowolniono kołysanie o 25%.

Longbow DMR:

  • Zwiększono szybkostrzelność z 1.2 na 1.6.
  • Zwiększono pojemność magazynków:
    – Podstawowy 5 -> 6
    – Biały 6 -> 8
    – Niebieski 8 -> 10
    – Fioletowy 10 -> 12

Havoc:

  • Zwiększono podstawowy magazynek z 25 do 32.
  • Naładowany strzał:
    – Zmniejszono zużycie amunicji z 5 do 4.
    – Zwiększono obrażenia w zwarciu z 55 do 60.
    – Zwiększono obrażenia z dystansu z 45 do 50.
    – Zwiększono zasięg redukcji obrażeń w zwarciu z 35 do 75 metrów.
    – Zwiększono zasięg redukcji obrażeń z dystansu z 75 do 125 metrów.

Wingman:

  • Zmniejszono pojemność magazynka:
    – Podstawowy 6 -> 4
    – Biały 8 -> 6
    – Niebieski 9 -> 8
    – Fioletowy 12 -> 10

Spitfire:

  • Zmniejszono podstawowe obrażenia z 20 do 18.
  • Zmniejszono pojemność magazynka:
    – Biały 45 -> 40
    – Niebieski 55 -> 45
    – Fioletowy 60 -> 55

Zmiany w złotych broniach:

  • Havoc ma teraz Turbocharger oraz 1x-2x holo site.
  • R301 ma teraz 1x-2x holo site.
  • Wingman ma złoty celownik, który podświetla przeciwników.

  • Pierwsze osiągnięcie top5 dnia zagwarantuje cały poziom przepustki bojowej.
  • Zwiększono prędkość początkowego statku o około 50%.