Każda, duża aktualizacja posiada pewne błędy, przyszła więc pora na ich naprawę – co tym razem poprawiono?

Rozgrywka:

  • Dane dotyczące misji Gemini odświeżają się od teraz prawidłowo.
  • Ulepszono algorytm śledzenia dokładności pocisku.
  • Ulepszono algorytm śledzenia strzałów w głowę dla broni typu shotgun.
  • Zmieniono harmonogram misji Tuned Blitz dla wszystkich graczy.
  • Poprawiono położenie drabiny, usuwając tym samym błąd, który pozwalał na teleportację graczy, gdy byli u jej szczytu.
  • Poprawiono rzadki błąd, który sprawiał, iż gracz otrzymujący dużą ilość obrażeń mógł utknąć w miejscu.
  • Poprawiono serwery społeczności zawierające modyfikacje, takie jak.: Zombie Escape, Minigames itd.
  • Naprawiono regresje zestawów muzycznych z licznikiem MVP.

Mapy:

  • Cache
    • Naprawiono różne drobne błędy
  • Santorini
    • Naprawiono różne drobne błędy
  • Mikla
    • Usunięto kilka naklejek.
  • Santorini
    • Naprawiono różne, mniejsze błędy.
  • Nuke
    • Naprawiono „pixel walking” na krokwiach (pochyłych belkach więźby dachowej – przyp. red.).
    • Naprawiono ilość miejsc, w których bomba mogła utknąć.
    • Naprawiono odbijanie się granatów od ścian.
    • Nieznacznie wzrosła odległość dachu od silosa.
    • Gracze nie mogą już rozbroić bomby położonej na A, z pozycji bombsite'u B.
    • Granaty błyskowe teraz poprawnie oślepiają graczy.