W Koreańskich kafejkach internetowych zawsze widziano ogromną ilość graczy LoL'a aż do teraz. Nowa produkcja Blizzarda zaczyna wypierać popularne gry takie jak Counter-Strike: Global Offensive czy League of Legends.


Kawiarenki internetowe zdobyły serca koreańskiej młodzieży, napisała w zeszłym tygodniu popularna japońska gazeta. Nie ma co temu się dziwić, skoro nie każdy w tamtych rejonach ma dostęp do dobrego łącza internetowego czy dostępu do komputera.

“Rosnąca liczba studentów tłumnie podąża do kafejek po zajęciach, wielu z nich zostaje tam aż do zamknięcia o 21” – napisała Tokijska Choson Sino.

W badaniu opublikowanym przez serwis Gametrics, z którego wynika, że gra Overwatch cieszy się ogromną popularnością. Wraz z rosnącą popularnością produkcji Blizzarda wyniki innych gier w tamtych rejonach znacznie spadły.


Overwatch ma teraz ponad 30 procent aktywnych graczy, a za produkcją Riot Games niecałe 28%. Czy po czterech latach „dominacji” LoL będzie musiał ustąpić?