Już dziś, 2 czerwca 2016 r. w życie wejdzie łatka do Heroes of the Storm, która znacząco zmieni najnowszego bohatera. Pierwszy raz od długiego czasu okazało się bowiem, że bohater, który ujrzał światło dzienne był po prostu słabszy niż inni – miał być ekstremalnie „kruchy”, w zamian za możliwość zadawania ogromnych obrażeń z dystansu. Niestety, okazało się, że jest zbyt kruchy, a obrażenia nie wystarczająco tę cechę rekompensują.

Postanowiono więc delikatnie zmienić podstawowe statystyki, obrażenia zaklęć oraz niektóre talenty.

 

CHRONIA (CHROMIE)

hots_chromie

  • Statystyki:
    • Zwiększono podstawowe zdrowie z 1128 do 1260
    • Zwiększono podstawową regenerację zdrowia z 2,4296 do 2,625
  • Umiejętności:
    • Q – Piaskowy Podmuch (Sand Blast)
      • Zwiększono podstawowe obrażenia z 390 do 400
      • Zmniejszono czas odnowienia z 3,0 do 2,5 sekundy
    • W – Smocze Zionięcie (Dragon's Breath)
      • Zwiększono podstawowe obrażenia z 440 do 480
      • Zmniejszono czas odnowienia z 14,0 do 12,0 sekund
  • Talenty:
    • Poziom 6
      • W – Wstęga Mobiusa (Mobius Loop)
        • Redukcja czasu odnowienia zmniejszona z 50% do 40%
      • E – Choroba Chronalna (Chrono Sickness)
        • Moc spowolnienia zwiększona z 40% do 50%
    • Poziom 15
      • Q – Ruchome Piaski (Shifting Sands)
        • Premia do mocy zdolności za trafionego wroga zmniejszona z 10% do 8%
        • Maksymalna premia zdolności z talentu zmniejszona z 50% do 40%
      • Q – Przyspieszenie Czasu (Fast Forward)
        • Redukcja czasu odnowienia po trafieniu wroga z dystansu przyspieszona z 1 do 0,75 sekundy
      • Aktywowana – Przeciążenie Kwantowe (Quantum Overdrive)
        • Moc zdolności zmniejszona z 25% do 20%

Aktualnie grając Chronią możemy zauważyć dokładnie to, co wspomniane zostało przez deweloperów Heroes of the Storm w kwestii tej postaci – na początku była ona wyjątkowo słaba, ponieważ graczom często ciężko było się przestawić na styl gry polegający na osłanianiu Chronii, podczas gdy ona zadawała ogromne obrażenia z dużego dystansu. Jednak po 16 dniach od jej wydania okazało się, że mimo tego, iż gracze nauczyli się grać z nią w drużynie, zostało jeszcze sporo miejsca na wzmocnienie jej. I tak – mimo osłabienia niektórych talentów (w szczególności tych z poziomu 15-go, co jest dosyć oczywiste, z racji częstszych i mocniejszych zaklęć) – staje się ona potężniejszym bohaterem, któremu tak naprawdę zwiększono obrażenia z combo Q + W o ponad 6%, natomiast wytrzymałość bojową o około 11%. Czy będzie teraz częściej grana? Moim zdaniem absolutnie powinna.

Źródło: http://us.battle.net/heroes/en/blog/